ابزارهای حسن نیت نقش مؤثرتری در کمک به حل مشکلات دارند


ساعت: 18:33
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879341

رئیس‌جمهور خطاب به مدیران صندوق‌های قرض‌الحسنه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صندوق‌های قرض‌الحسنه باید با افزایش و توسعه خدمات، نقش فعال‌تر و مؤثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار اعضای هیأت امنای صندوق های قرض الحسنه که پیش از ظهر امروز دوشنبه 6 تیرماه برگزار شد، با اشاره به اینکه قرض الحسنه ریشه در اعتقادات مردم دارد، احسان و کمک مؤمنانه به مردم است. دیگران شناخته شده اند.

وی با تقدیر از خدمات صندوق های قرض الحسنه و تلاش های خالصانه و ارزنده مدیران این صندوق ها، افزود: صندوق های قرض الحسنه علاوه بر ارائه خدمات به فقرا و نیازمندان، کمک های دولتی نیز محسوب می شود. دولت نیز از این بودجه حمایت می کند.»

رئیسی اجرای دستورالعمل های شورای پول را برای حفظ عملکرد خوب صندوق ها و برقراری انضباط مالی ضروری دانست و گفت: باید با مشورت متولیان صندوق ها اهتمام داشته باشیم. از مجموعه قرض الحسنه استفاده کنید.

رئیس‌جمهور خطاب به مدیران صندوق‌های قرض‌الحسنه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صندوق‌های قرض‌الحسنه باید با افزایش و توسعه خدمات، نقش فعال‌تر و مؤثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند. . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید