ابعاد ترور سردار فقید صیاد هدی در حال بررسی است


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840806

سخنگوی ارشد ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با مرکز برنامه ریزی تروریستی جهانی گفت: ابعاد ترور شهید صیاد هدی در حال بررسی است و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نظامی در حاشیه مراسم چهلمین سالگرد آزادسازی هرمشهر در ستاد فرماندهی ارتش گفت: ایران قربانی سوءقصد و کشته شدن حدود 17 هزار نفر توسط گذشته در تهران نشان می دهد که ادعاهای آمریکایی ها و متحدان حقوق بشری آنها نادرست هستند و اینکه ما قربانی قتل هستیم.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی در مرکز برنامه ریزی و سیاست گذاری برای اقدامات تروریستی در سراسر جهان قرار دارند.

سردار شکارچی با اشاره به ترور روز گذشته صیاد هدی گفت: معمولاً دشمنان انقلاب اسلامی در همه عرصه ها مستأصل هستند و وقتی می بینند همه راه ها بر روی آنها بسته است دست به اقدامات تروریستی می زنند که یکی از اقدامات تروریستی است. همان اقدامات.”

سخنگوی ارشد ارتش گفت: این ترور موفقیتی برای دشمنان انقلاب اسلامی نبود، بلکه شکست آنها بود.

وی تاکید کرد: قطعا با کشتار جوانان این کشور راه به جایی نخواهند برد و قطعا با شکست های ننگین پشت این کشتارها مواجه خواهند شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ابعاد این کشتار در حال بررسی است و نیروهای امنیتی کشور موضوع را زیر نظر دارند. نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص حمله موشکی ایران به مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر پاسخ قاطع ایران به اقدامات اسرائیل، گفت: رژیم صهیونیستی تجربه کرده است که هر زمان که مستقیماً بدون «اعلام می کنیم؛ ما در نظر داریم» رژیم صهیونیستی یک رژیم خبیث و ناامن در منطقه و ارباب آن آمریکا در جهان ناامن باشد.

وی گفت: ملت و دولت ها باید بدانند که اگر اسرائیل در هر منطقه ای حضور داشته باشد، ناامنی به همراه خواهد داشت و رژیمی که نمی تواند امنیت را تامین کند، چگونه می تواند امنیت دیگران را تامین کند.

سخنگوی ارشد ارتش افزود: در عراق مقر تخریب شده متعلق به موساد بود که برای کشورهای منطقه و ایران اسلامی ناامنی ایجاد کرد. اما در این عملیات درس عبرت گرفتند که اگر شرارت آنها بیشتر شود، قطعاً واکنش شدیدتری نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید