ابعاد شخصیت و خدمات حاج قاسم باید از زبان هنر تبیین شود

ساعت: 17:42
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798931

معصومه اکبری با اشاره به اینکه هنرجویان هنرمندان آینده کشور هستند، گفت: در این راستا انتظار می رود ابعاد شخصیتی و خدمات حاج کاسم از زبان هنر و رسانه تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معصومه اکبری در گفت و گو با بازی دراز درباره ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک شخص و یک شخصیت نبود، بلکه یک تفکر و مکتبی بود که ریشه در قرآن و اهل بیت(ع) داشت. .

وی افزود: از ویژگی های بارز وی دشمنی و نبوغ بی نظیر در فرماندهی جنگ و عملیات بود. توکل و اطمینان او به روح الهی او را فردی جدا از هم می ساخت.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سرپل ذهاب گفت: شجاعت و دلاوری از ویژگی های اصلی سردار بود، اما مهمترین ویژگی سردار زبان ادب و فرهنگ بود که با یک سری رفتارها و سلایق مردم را جذب می کرد. هدف با او بود.

اکبری با اشاره به اینکه هنرجویان هنرمندان آینده کشور هستند، ادامه داد: در این راستا انتظار می رود ابعاد شخصیتی و خدمات حاج قاسم به زبان هنر و رسانه تبیین شود که از سایر اقشار حائز اهمیت است.

وی گفت: نگارش ده ها جلد کتاب و مقاله و یادداشت های متعدد توسط حاج قاسم بسیار قابل تقدیر است اما پیشنهاد می شود نحوه ارائه آن در حوزه های مختلف از جمله انیمیشن، مستند و بازی های رایانه ای با کیفیت مورد استقبال قرار گیرد. نسل جوان و ادامه سریال و سایر پیوست های فرهنگی.

اکبری بیان کرد: در مورد شبهات دشمن باید توجه داشت که دشمنی که تا دیروز سردار را اسطوره خطاب می کرد، اکنون حق ندارد تصویر او را درج کند چرا که وقتی به مفهوم شهادت می رسیم مفهوم ارزشمندی است. ما معتقدیم که او یک شهید زنده است. او با ایجاد شبهات و شایعات به دنبال حذف حاج قاسم در ذهن مردم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید