ابلاغ سیاست های تامین اجتماعی نشان دهنده توجه به اولویت های مردم است/ بنیاد مسکن موتور محرک محرومیت زدایی و حرکت مسکن در کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با مدیرعامل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی و خیرین مسکن ساز در سالروز تاسیس این نهاد گفت: با تشکر از انقلاب اسلامی و پیش بینی های حکیمانه امام تحول مسکن بزرگترین پروژه در سطح انقلاب است و خوشبختانه با وجود نهادهایی مانند بنیاد مسکن انقلاب پیشرفت چشمگیری را شاهد هستیم.

دری نجف آبادی گفت: خوشبختانه حساسیت انقلاب اسلامی به موضوع مسکن به وضوح دیده می شود و انقلاب اسلامی در ساخت مسکن برای مردم گام های بلندی برداشته و آرامش نسبی را برای مردم ایجاد کرده است، اما تلاش ها باید با جدیت بیشتری ادامه یابد. “به آرامی

وی ادامه داد: بنیاد مسکن موتور محرکه نهضت محرومیت زدایی و مسکن مهر کشور است و اقدامات و دستاوردهای این نهاد در سال های اخیر قابل تقدیر است.

امام جمعه اراک افزود: ابلاغ سیاست های تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت و توجه انقلاب به مشکلات و اولویت های مردم از جمله بیمه و سلامت است و این سیاست ها راهکاری موثر برای جبران و رفع است. بارهای روی زمین.» ماند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همه باید برای ریشه کنی فقر و محرومیت در کشور تلاش کنیم و عزم دولت در این زمینه جدی است و تلاش ها باید شبانه روزی ادامه یابد.

حتی نجف آبادی گفت: کنترل قیمت مسکن توسط متولیان امر یک نیاز مهم است و باید 15 تا 20 درصد از درآمد خانوارها صرف مسکن شود و بیش از آن قطعا برای خانواده ها مشکل ایجاد می کند و باید در این زمینه اقدامات منطقی انجام شود.

وی ادامه داد: در اکثر نقاط کشور مشکلی با زمین نداریم و باید با مدیریت صحیح طلسم جلوی هزینه های گزاف زمین گرفته شود.

امام جمعه اراک گفت: دولت سیزدهم عزم و اراده قوی برای جهش به صنعت مسکن دارد و باید با تلاش شبانه روزی 4 میلیون واحد مسکونی وعده داده شده را ظرف چهار سال محقق کند و این امر نیازمند غیرت دینی و همه جانبه است. عزم راسخ، زیرا حسادت دینی عامل موفقیت ملت ایران در 43 سال گذشته بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه اولویت مهم بنیاد مسکن انقلاب در سال جاری فرسودگی و سازه های روستایی است، ادامه داد:

وی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب باید به طراحی خردمندانه مسکن بر اساس معماری اسلامی و ایرانی و تقویت فرهنگ اسلامی و ایرانی در نهضت های مسکن مهر توجه ویژه داشته باشد.

حتی نجف آبادی گفت: نیاز است بنیاد مسکن با جدیت بیشتری در حاشیه شهرها قدم بگذارد و از دانش روز و مدیریت هزینه ها برای حل مشکلات مسکن حاشیه شهر استفاده کند و از الگوهای موفق در این زمینه استفاده کند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: باید از توان و پتانسیل مسکن دانش بنیان و محرومیت زدایی استفاده کرد و بنابراین یکی از ارکان اجرای شعار سال بنیاد مسکن باید ظرفیت دانش و توجه به فرصت های خانه باشد. باروری را درک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید