ابلاغ مصوبات شورای راهبردی غربالگری عید سعید فطر


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822638

رئیس انجمن پخش کنندگان فیلم و سخنگوی شورای راهبردی اکران آخرین مصوبات و فعالیت های این شورا را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی سازمان، علی سرتیپی، رئیس انجمن پخش کنندگان فیلم و سخنگوی شورای راهبردی اکران گفت: یک قرارداد جامع (به اصطلاح قرارداد استاندارد) بین توزیع کنندگان و اپراتورها که به عنوان مبنای اصلی رابطه بین توزیع کننده و صاحب سینما بوده و مبنای اصلی کار خواهد بود.

وی افزود: در مرحله بعد ضوابطی روی اکران تدوین می شود که بر اساس آن شورای صنفی به عنوان ناظر بر اجرای قرارداد فوق الذکر عمل می کند و به امور اکران می پردازد. در واقع به عنوان یک دبیرخانه هوشمند؛ تشکیل شده و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

رئیس انجمن پخش کنندگان فیلم و سخنگوی شورای راهبردی اکران درباره اکران عید سعید فطر نیز گفت: تصمیم بر این است که پخش کنندگان در نهایت برای عید سعید فطر فیلم هایی با پروانه نمایش معتبر داشته باشند. -فطر و نوروز 2 و 3 به دبیرخانه صدا و سیما اعلام کند در جلسه شورای اکران راهبردی و بر اساس نظر سینماهای پیشرو و پخش کننده، آماده سازی برای عقد قرارداد و ضبط فیلم های عید فیلتر شود. و اکران نوروزی 2 و 3 ساخته می شود.

سرتیپی در پایان خاطرنشان کرد: با فضای خوب و تعامل قابل توجهی که در جلسات شورای راهبردی می بینم و با توجه به شرایط خاص و سختی که در سال 1401 به دلیل حجم فیلم در اکران با آن مواجه هستیم، امیدوارم شاهد نمایش پر رونق در همزمان با سینمای ایران منصف باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید