ابوالفضل جلالی پرسپولیس می شود؟ فیفا از استقلال به پرسپولیس پول نمی دهد

ابوالفضل جلالی پرسپولیس می شود؟  فیفا از استقلال به پرسپولیس پول نمی دهد

ابوالفضل جلالی بازیکن ملی پوش استقلال که راهی جام جهانی قطر شده بود بلافاصله پس از پایان رقابت های این فصل به صورت یک طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال لغو کرد و همین موضوع باعث شد تا شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این بازیکن مطرح شود. در پرسپولیس.. البته حتی در صورت وقوع چنین اتفاقی، بخشی از پول ناشی از حضور در جام جهانی 2022 به حساب باشگاه استقلال واریز می شود.

طبق اخباری که امروز شنیدیم و یکی از مدیران فدراسیون نیز آن را تایید کرد، برای فیفا ملاک پرداخت پاداش به باشگاه ها برای حضور تیم ملی در جام جهانی، زمان برگزاری این مسابقات است که ابوالفضل جلالی آذرماه پارسال بود که این مسابقات برگزار شد یکی از ملی پوشان استقلال به حساب می آمد حالا اگر به تیم دیگری حتی پرسپولیس برود تاثیری در تصمیم فیفا ندارد و جایزه اش که کم هم نیست داده می شود. از طریق فیفا و با هماهنگی فدراسیون به باشگاه استقلال که این مبلغ به تیم جدید جلالی پرداخت نمی شود.

نکته این است که ابتدا باید بحث تحریم ها حل شود و تا زمانی که آن موضوع حل نشود، خواسته استقلال و سایر تیم ها برای حضور ملی پوشان خود در جام جهانی پابرجاست.

دیدگاهتان را بنویسید