اتحاد و همدلی بازیکنان رمز موفقیت شهرداری گرگان بسکتبال بود/ پنجم مرد با شخصیت و دانش؛ دو ماه و نیم موبایلش را خاموش کرد


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836760

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: همه بازیکنان ما در اختیار تیم بودند و یکدل بودند، دلیل نتیجه هم همین بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران خاتمی سرمربی تیم گرگان در گفتگو با لیگ برتر بسکتبال گرگان گفت: در ابتدای فصل لیگ را خوب شروع نکردیم اما کم کم با هم آشنا شدیم، بچه ها را خوب می شناختیم، همه بودند. با حمایت خوب باشگاه، بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و متحد بودند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان به نظر شما تیم هایی مثل مهرام و شیمیدر را در فینال ندیدیم، سقوط کردند؟ وی گفت: تیم هایی که به فینال آمدند انگیزه و انسجام بیشتری داشتند البته آن تیم هایی که نام بردید صاحب سبک هستند و پیروزی آنها برای ما اتفاق خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه کار گروهی منجر به قهرمانی شهرداری گرگان شد، بیان کرد: این موضوع بسیار مهم بود؛ این موضوع بسیار مهم بود. تیم های مختلف بازیکنان خارجی داشتند اما پری پتی بازیکن بسیار متفاوت و با دانشی است. این بازیکن هم بعد فنی و هم شخصیت دارد، بعدها پتی شخصیت بالایی داشت. او یک بازیکن فداکار است. خیلی از بازیکنان خارجی لیگ تلاش می کنند امتیازشان را پر کنند و کاری به کار دیگری ندارند اما یک سالی که کنار او بودم متوجه شدم چقدر حرفه ای است و چقدر حرفه ای است.

خاتمی افزود: این بازیکن آمریکایی دو ماه و نیم است که تلفن همراه خود را خاموش کرده و در شبکه های اجتماعی حضور ندارد و فقط با خانواده اش در ارتباط است. شما این را با بازیکنان ایرانی مقایسه کنید که با تلفن همراه نمی توانند فرار کنند. نفر پنجم به همراه 15 بازیکن دیگر ما یک بازیکن کلیدی است.

سرمربی شهرداری گرگان که در برنامه ورزش و مردم حضور داشت، با بیان اینکه در انتخاب بازیکنان خارجی دقت شده است، گفت: یک بازیکن دیگر از لیتوانی داریم، شاید گل های زیادی نخورد اما در این مسابقات حضور داشت. سرویس تیم “بیشتر بازیکنان ما در تیم بودند و کار بزرگی انجام دادند که منجر به قهرمانی در لیگ شد. این بازیکن مهارت های بسکتبالی و برخی مهارت های غیر بسکتبالی دارد؛ پتی در موقعیت های فنی و غیر بسکتبالی بسیار خوب بود. و ارتباط خوبی با بازیکنان در داخل و خارج از زمین داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید