اتفاقات خارج از فوتبال گریبان تیم ماست/ یکی از دلایل نتایج ضعیف فولاد در هفته های اخیر فوتبال نیست!


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908586

از صحبت با مدیر عامل باشگاه ناراحت بودم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان گفت: نمی توانم یکی از دلایل نتایج ضعیف تیم که فوتبال نیست را توضیح دهم.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان؛ جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تصمیمات خود برای کمک به سرخپوشان اهواز برای عبور از این روزهای سخت اظهار نظر کرد.

* قبل از هر صحبتی باید از هواداران فولاد عذرخواهی کنم. نتایجی که در چند هفته اخیر دریافت کرده ایم، انتظارات آنها را برآورده نکرده است. میدونم خیلی ناراحتن آنها حق دارند به خاطر نتایج هفته های گذشته از ما انتقاد کنند، اما از آنها می خواهم مانند چند سال گذشته در کنار ما باشند تا لیگ را با خوشحالی به پایان برسانیم، زیرا همانطور که قبلاً نشان دادیم می توانیم دوباره با هم کارهای بزرگ انجام دهید بیایید آن را انجام دهیم

* نتایجی که در چند بازی اخیر به خصوص 3 بازی اخیر گرفتیم، روی بد فوتبال بود. در سه بازی اخیر نتایج به دست آمده به هیچ وجه با عملکرد ما مطابقت نداشت. در تمام این بازی ها مالکیت توپ را داشتیم، موقعیت هایی ایجاد کردیم اما در نهایت حریف با اولین موقعیتی که ایجاد کرد به گل رسید. گل گهر که همه تیم ها را تحت فشار قرار داد اسیر تیم ما بود. آنها به تساوی بازی کردند اما به طرز باورنکردنی پیروز شدند و تا دو هفته بعد خوشحال بودند. دو توپ به دروازه ما آوردند و هر دو گل شدند.

* در بازی بعد با دو موقعیت 3 گل زدیم. گل سوم آنها یکی از عجیب ترین گل هایی بود که تا به حال دیده بودم. مهاجم آنها 18 قدم از ما عقب بود و پاهایش روی توپ بود، دو بازیکن ما در کنار او بودند، یک بار مهدی شیری لیز خورد و افتاد، سپس توپ از پای سینا شاه عباسی برگشت. ببینید با گل دوم چه اتفاقی افتاد. یک توپ معمولی را به جای هل دادن به پای مهاجم آنها گذاشتیم. شاید حتی تیم حریف هم باورشان نمی شد که به این راحتی به هدف ما برسند. اینها اتفاقات غیر فوتبالی است که در حال حاضر تیم ما را تحت تأثیر قرار داده است.

* البته با همه این حرف ها نمی توان نتایج ضعیفی را که گرفتیم توجیه کرد. این نتایج واقعا نگران کننده است. بعد از آخرین بازی، از صحبت با مدیر اجرایی باشگاه ناراحت بودم. هیئت مدیره باشگاه جناب آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و مدیران محترم کارخانه فولاد خوزستان همه حمایت های لازم را برای خوشحالی مردم خوزستان از ما داشته اند اما قول می دهیم تمام این بازی ها را جبران کنیم. به زودی.

* من نمی خواهم فولاد را با لیورپول و یوونتوس مقایسه کنم، اما واقعیت فوتبال این است. بزرگترین تیم ها و موفق ترین مربیان گاهی اوقات به نتایج باورنکردنی می رسند. البته هنوز مطمئن هستم که تیمم برمی گردد و امتیازات از دست رفته را جبران خواهد کرد. هواداران فولاد به یاد داشته باشند که ما قبلا این کار را انجام داده ایم، بنابراین امیدوارم حمایت خود را از ما پس نگیرند.

* به خاطر این نتایج باید جریمه شویم. به خود بازیکنان تیم هم گفته ام. برخی از بازیکنان تیم که مسئولیت کمی داشتند از تیم جدا می شوند و نیم فصل از ما جدا می شوند. من احساس می کنم برخی از بازیکنان قدر فرصتی که فولاد در اختیار آنها قرار داد را ندانستند. در صورت نیاز بازیکنان جوان و آینده دار لیگ را به تیم اضافه خواهم کرد. در حال حاضر با بازیکنان مورد نظر خود در حال مذاکره هستیم. در برخی پست ها با هماهنگی آقای گرشاسبی بازیکن جدیدی اضافه می کنیم. ما هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد تا از جایگاهی که امروز در جدول لیگ داریم فاصله بگیریم.

* نیم فصل متفاوت فولاد را حتما ببینید. همانند سال های گذشته همزمان با لیگ باید خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم، بنابراین باید کیفیتی متفاوت از خودمان نشان دهیم. دلیل نتایج ضعیفی که گرفتیم چیست؟ من نمی توانم یک دلیل را توضیح دهم که فوتبال نیست. اما از نظر فنی، قبل از پنجره قبلی فیفا به نتایج بسیار خوبی دست یافته بودیم.

* وقفه‌ای که بین بازی‌ها اتفاق افتاد و همچنین طرف‌هایی که نمی‌توانم صادقانه در مورد آنها صحبت کنم، منجر به ریتم آشفته تیم ما شد. پس از چند هفته وقفه جام جهانی مطمئناً به شرایط قبلی باز خواهیم گشت. مطمئنم این اتفاق می افتد زیرا در سه سال اخیر بهترین عملکرد را در نیم فصل دوم داشته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید