اتفاقات عجیب در عروسی پسر دیوید بکهام

اتفاقات عجیب در عروسی پسر دیوید بکهام

بروکلین سرانجام روز شنبه با بازیگر میلیاردر نیکولا پلتز ازدواج کرد. ویکتوریا و دیوید بکهام سرشار از غرور و ذوق بودند و از پسر بزرگ خود مراقبت می کردند.

خواننده 47 ساله اسپایس گرلز و شوهر فوتبالیست 46 ساله اش در مراسم عروسی پسر 23 ساله و عروس 27 ساله خود ظاهری شیک و جذاب داشتند. ویکتوریا در یک لباس نقره ای خواب دید. و دیوید داشت آماده می شد تا شاهد ازدواج فرزند ارشدش با همسرش در کت و شلوار زیبا باشد.

این مراسم روز شنبه در عمارت 76 متری میلیون، متعلق به پدر مولتی میلیاردر نیکلاس، نلسون پلتز 79 ساله، در کنار اقیانوس در میامی برگزار شد. ویکتوریا پس از ترک صنعت موسیقی در سال 2004 به طراحی مد روی آورد. بعداً برندی مطرح به نام خودش راه اندازی کرد که علاوه بر موفقیت بزرگ، مشکلاتی را نیز به همراه داشت.

می توان ادعا کرد که نیکلاس از پوشیدن برند ویکتوریا بکهام در روز عروسی خود امتناع کرد. در عوض او طرح خانه مد ایتالیایی والنتینو را انتخاب کرد. اما عروسی بروکلین و نیکلاس یک عروسی خانوادگی بود و هارپر سان 10 ساله ساقدوش عروس بود که یک لباس سفید و یک تاج گل به تن داشت. و کروز و رومئو ساقدوش عروس بودند. بروکلین و نیکلاس در یک مراسم سنتی یهودیان زیر یک درخت گلدار نذر کردند (برای احترام به میراث یهودی عروس). بروکلین نیز ریشه یهودی دارد زیرا پدربزرگ مادری دیوید یهودی است.

داماد طبق سنت یهود شیشه ای را شکست. با این حال، خود عروسی از ساعت 6 تا 6:30 بعد از ظهر تقریباً قوانین یهودی را نقض می کرد. به طور سنتی، چنین رویدادهایی پس از غروب خورشید برگزار می شود و غروب خورشید در فلوریدا در این زمان از سال نزدیک به 20 ساعت است.

ویکتوریا و دیوید کیت و ویلیام را به ازدواج 3 میلیونی خود در فلوریدا دعوت کردند. اما دوک و دوشس کمبریج این درخواست را رد کردند، اگرچه دیوید و ویکتوریا در مراسم عروسی آنها در سال 2011 شرکت کردند. در این بین شاهزاده هری و مگان که خانواده بکهام را به عروسی خود در سال 2018 دعوت کردند، اصلاً به این مراسم دعوت نشدند.

گفته می شود خانواده بکهام نمی دانستند کدام زوج سلطنتی را به عروسی پسرشان دعوت کنند و این انتخاب برای آنها سخت و دردناک بود، زیرا ویلیام و هری با هم اختلاف نظر داشتند. در نهایت، آنها ویلیام و کیت را برای سابقه طولانی دوستی خود انتخاب کردند. یک منبع نزدیک به خانواده بکهام گفت: “دیوید و ویکتوریا نامه هایی به ویلیام و کیت نوشتند و آنها را به عروسی پسرشان دعوت کردند و ویلیام پاسخ داد که برای آنها آرزوی موفقیت دارد اما نمی تواند در آن شرکت کند.” این منبع همچنین مدعی است که پرنس ویلیام و کیت همیشه انتخاب بکام بوده اند، اما امنیت را یکی از دلایل غیبت آنها ذکر کرده است.

گوردون رمزی (آشپز تلویزیون)، مل بی و اما بانتون (خواننده اسپایس گرلز)، سرنا ویلیامز (اسطوره تنیس) و دوست صمیمی ویکتوریا بکهام، ایوا لونگوریا از جمله مهمانان این مراسم بودند. در این مراسم نام‌های بزرگ دیگری از جمله جیجی حدید، نیکول ریچی، روکو ریچی، پسر مدونا، تام بردی فوتبالیست آمریکایی و همسرش، سوپر مدل Gisele Bonschen و همچنین رفقای فوتبال دیوید، دیو گاردنر، گری نویل و برادرش فیل حضور داشتند.

یکی از منابع گفت: “عروسی خیره کننده بود.” در هیچ هزینه ای صرفه جویی نشد و هر لوکسی که فکرش را بکنید در آنجا قابل مشاهده است. آنها شب را با صدها یا شاید هزاران شمع روشن کردند. اسنپداگ (رپر آمریکایی) یک دی جی بود و مارک آنتونی (همسر سابق جنیفر لوپز) نیز یک آهنگ عاشقانه اجرا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید