اتفاقی غیرمنتظره در استقلال و فتح الله زاده

اتفاقی غیرمنتظره در استقلال و فتح الله زاده

تیم استقلال دچار بحران مالی شد و این باشگاه نه تنها درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت نکرد، بلکه در پرداخت جایزه قهرمانی سوپرجام و یکی از جوایز مسابقات لیگ برتر نیز کوتاهی کرد و بازیکنان به تمرین می آیند. تیم با ناامیدی

البته پس از اعتصاب بازیکنان استقلال، علی فتح الله زاده در تمرین این تیم حاضر شد و به آنها قول داد که درصد کل بازیکنان را قبل از دربی به 40 درصد برساند. جالب اینجاست که دستمزد بازیکنان تیم استقلال تاکنون متغیر بوده و حتی برخی از بازیکنان از ابتدای فصل دستمزد دریافت نکرده اند! این خیلی عجیب است. پرداخت های متغیر بازیکنان این تیم و پرداخت نکردن برخی بازیکنان تبعیض است و همین برای نابودی یک تیم کافی است و استقلال تا کنون قهرمان سوپرجام شده و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود. شاهکار ریکاردو ساپینتو و باید گفت که علی فتح الله زاده هیچ نقشی در این شیوه پرداخت ندارد.

علی فتح الله زاده با وجود اینکه بیش از یک ماه از حضورش در استقلال می گذرد، هنوز سرمایه ای به این تیم تزریق نکرده است. تمام تلاش او به پرداخت دو پاداش معوقه لیگ برتر منجر شده و باشگاه هنوز درصد قرارداد و همچنین پاداش قهرمانی سوپرجام را پرداخت نکرده است و ادامه این وضعیت می تواند برای یک تیم خطرناک باشد. مدعی قهرمانی ضمن اینکه سرمربی تیم یک مربی خارجی است و اگر نتواند ایده های فنی خود را توسعه دهد تصمیم به جدایی می گیرد. همانطور که استراماچونی در بهترین شرایط از استقلال رفت. زمانی که او تصمیم به جدایی از استقلال گرفت، تیم از نظر فنی در بهترین حالت خود قرار داشت، اما او گفت که از وعده ها خسته شده و هر وقت از باشگاه پرسیده چرا به تعهدات خود عمل نمی کنی؟ انشاالله فردا جوابش را خواهد شنید.

در صورت تداوم این مشکلات شکی نیست که ریکاردو ساپینتو می تواند همان تصمیم آندره آ استراماچونی را بگیرد چرا که به خوبی می داند که اختلال روحی و روانی می تواند به استقلال آسیب برساند و تبدیل به بزرگترین حریف این تیم در راه قهرمانی شود. در چنین شرایطی سرمربی خارجی ترجیح می دهد در بهترین شرایط فنی تیم را ترک کند تا در این تیم بماند و شانس قهرمانی را به دلیل مشکلات مالی از دست بدهد و ناکامی در کارنامه او ثبت شود.

دیدگاهتان را بنویسید