اتفاق جالبی که سرمربی پرسپولیس ابداع کرد

احمدرضا جلالی

نیمه اول این دیدار برای تیم امید خوب پیش نرفت و هر دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. با این حال یاسین سلمانی می توانست از روی پنالتی به ایران گل بزند.

به گزارش روزنو، پیروزی یک بر صفر مهدی مهدوی کیا در پایان نیمه اول قانع کننده نبود. در ابتدای نیمه دوم مهدی مهدوی کیا با ارسال یک مهاجم به زمین احمدرضا جلالی مدافع را حذف کرد. سبحان هاکانی.

تیم امید در همان ابتدای نیمه دوم توسط مهدی لموچی به گل رسید و این گل راه را برای گل های بعدی هموار کرد. تعویض های مهدی مهدوی کیا در این دیدار به اندازه پاس ها و پاس گل های او در طول دوران بازی اش دقیق بود تا حسین نهادکار همچنان دومین و سومین گلزن تیم امید بود و در پایان ضربه یاسین سلمانی این تیم پیروز شد و امید پر رنگ تر بود. او در این دیدار پنالتی را پاک کرد که به گل تبدیل نشد.

اگرچه ماموریت اصلی مهدی مهدوی کیا و تیم امید تمرکز روی المپیک پاریس است و بازی های دوشنبه بیشتر یک بازی تدارکاتی و تدارکاتی برای تیم امید است، اما این دلیلی نمی شود که سرمربی امید و شاگردانش نسبت به آن بی تفاوت باشند. نتیجه بازی ها چون اعتماد به فوتبال ایران در خطر است.

اتفاقا مهدی مهدوی کیا در نشست خبری پیش از بازی گفت که باید نماینده شایسته فوتبالی باشیم که تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا محسوب می شود.

وی همچنین به خبرنگاران گفت: ما به دوشنبه آمدیم تا سه بازی با کیفیت مقابل رقبای خود انجام دهیم و سپس به عنوان اولین تیم راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند باشیم.

مهدی مهدوی کیا در دیدار مقابل نپال با اینکه روی نیمکت آرام بود اما جدیت چهره اش خوانده شد. برای صعود قطعا باید جدی بود و سخت تلاش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید