اتفاق عجیب در استقلال؛ سابقه اختلاف آقای ستاره و فرهاد مجیدی چیست؟

اتفاق عجیب در استقلال؛  سابقه اختلاف آقای ستاره و فرهاد مجیدی چیست؟

رودی زستد مهاجم استقلال هنوز گلی برای این تیم پیدا نکرده و این مشکل او را سنگین کرده است.

زستد پس از بازدید از استقلال در سایت مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت و البته همچنان هوادارانی دارد اما برخی از هواداران استقلال نیز به انتقاد از عملکرد این بازیکن پرداخته و معتقدند فرهاد مجیدی مهاجمی مانند شیخ را از دست داده است. دیابت جایگزین خوبی برای آن نیست.

مهم این است که مجیدی اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد. این ژست می تواند انتظارات را در نبردهای هوایی، تنهایی و درگیری با مدافعان حریف برآورده کند، اما معمولاً چنین مهاجمی با یک مهاجم اضافی و گلزن همراه می شود تا مشکل نتیجه تیم حل شود. استقلال در فاز هجومی از بازیکنانی چون یمگا و ارسلان مطهری استفاده کرد و یمگا فقط در دیدارهای افتتاحیه به میدان رفت و مطهری تا اینجای فصل عملکرد درخشانی نداشته است. امیرحسین حسین زاده نیز توانست در پست وینگر خود را نشان دهد اما به نظر می رسد گلزنی در دیدارهای پیش رو فشار روی این بازیکن و همچنین فرهاد مجیدی را بیشتر کند.

چرا ژست ناراحت است؟
بر اساس شایعات، یکی از مشکلاتی که در هفته های اخیر باعث ناراحتی گستد شده، سبک تمرینی است که برای او ابداع شده است. ظاهرا زستد از اینکه کادر فنی استقلال به فکر ضربه زدن به تمرین این بازیکن نیست کمی ناراحت است. سبک تمرینی استقلال به گونه ای است که تمرینات گلزنی به صورت کار تاکتیکی به خود می گیرد، اما زستد انتظار دارد که کادر فنی تمرینات خاصی را در چارچوب آن در نظر بگیرد و حتی با مربیان نیز در این باره صحبت کرده است.

در یکی دو هفته اخیر برخی از پیشکسوتان استقلال از عملکرد زستد انتقاد کردند که البته گلزنی می تواند بازیکن را از تنش خارج کند.

آمار نمره بد
آمار گلزنی رودی زاستد در 5 فصل اخیر نشان می دهد که این بازیکن اصلا موفق به گلزنی نشده است. او قبل از آمدن به ایران از سال 2017 در 76 بازی 12 گل به ثمر رساند. حالا باید 4 بازی اخیر استقلال را هم به این آمار اضافه کنیم که او موفق به گلزنی نشد و به این ترتیب زستد در 80 بازی اخیر خود تنها 12 گل به ثمر رسانده است. بهترین فصل این بازیکن اهل بنین در سال 2015-2014 بود که در 44 بازی در مسابقات قهرمانی موفق شد 22 گل به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید