اتفاق نگران کننده در دیدار پرسپولیس و امید؛ تصمیم یحیی چیه؟!

اتفاق نگران کننده در دیدار پرسپولیس و امید؛  تصمیم یحیی چیه؟!

تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب ملی پوشان در شرایطی به امید ایران درآمده که شاید شاگردان یحیی انتظار بازی سریع و تهاجمی را از شاگردان مهدوی کیا نداشتند.

از طریق شبکه خبری فدراسیون فوتبال که نتیجه دیدار تیم امید مقابل پرسپولیس را در یک لحظه پخش می کرد، هواداران پرسپولیس که نگاهی هم به دیدار تیم ملی داشتند، خیلی زود از نتیجه غیرمنتظره این دیدار باخبر شدند; امید به سرعت گل اول را به ثمر رساند و پس از گل تساوی مهدی عبدی، در 30 دقیقه دوم گل دوم را حسین زواری و در دقیقه 47 گل سوم را سرخ پوشان به ثمر رساندند.

در زمان گل دوم اتفاق عجیبی افتاد. زمانی که احمد گوهری دروازه بان جوان پرسپولیس پنالتی علیرضا باویه بازیکن فولاد تیم امید را مهار کرد و در شرایطی که پرسپولیس می خواست دفاع از بازی را آغاز کند و به سمت دروازه امید حرکت کند، گوهری پاس به عقب و پاس او داد. گل دوم را بلافاصله پس از پنالتی به ثمر رساند.

اتفاقی که باعث شد یحیی گل محمدی بار دیگر خط دروازه را عوض کند و حامد لک را به زمین بفرستد; اما اندکی پس از ورود، لک با ضربه سر بهزاد سلامی غافلگیر شد.1 بازنده آن مسابقه.

این سیو و سپس گل های خورده در آینده نزدیک به نقطه توجه جالبی از این دیدار دوستانه تبدیل شد که البته شاید کادرفنی پرسپولیس چندان جدی گرفته نشود.

تمرینات پرسپولیس با بازگشت ملی پوشان شکل جدیدی به خود می گیرد و حالا باید برای دیدار مقابل هواداران آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید