اتهامات رسانه های معاند به ابوذر روحی کذب محض است


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840625

دادستان لنگرود با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» محصول فرهنگی بی نظیری است که برگرفته از اعماق جان مردم این دیار به ویژه جوانان و نوجوانان است، گفت: به ویژه دشمنان این ملت را به خشم آوردند. رسانه های خارجی و با طرح اتهامی ناروا و دور از ذهن به مرد بزرگوار، متدین، انقلابی و ولایی جناب آقای ابوذر روحی، سعی در کاهش و خنثی کردن این فعالیت فرهنگی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید هاشم میرحسینی دادستان لنگرود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» محصول فرهنگی بی نظیری است که برگرفته از اعماق جان مردم این کره خاکی به ویژه جوانان و نوجوانان است، گفت: اجرای سرود «سلام فرمانده» این سرود در کل کشور و حتی برخی از کشورهای جهان خشم دشمنان این ملت به ویژه رسانه های بیگانه را برانگیخت و با طرح اتهامات واهی و دروغین به مرد شریف، متدین، انقلابی و ولایی جناب آقای ابوذر روحی. این کار فرهنگی را کاهش داد و خنثی کرد.

وی با تاکید بر اینکه چنین اتهامی به این مداح معروف صحت ندارد و هیچ شکایتی در دادگاه عمومی و انقلاب لنگرود تشکیل نشده است، افزود: پذیرش کودکان و نوجوانان از این رویداد فرهنگی موجب سردرگمی و خشم داخلی و خارجی شده است. منافقین.» و آقای روحی با پذیرش ایشان در جمع مردم عزیز استان گیلان، با کار جهادی و انقلابی خود بزرگترین ضربه را به جبهه دشمنان انقلاب و نظام وارد کرد.

دادستان لنگرود در پایان خاطرنشان کرد: دستور شناسایی عاملان نشر اکاذیب به مراجع ذیربط صادر شده و این افراد به زودی شناسایی و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید