اتهام صدر به این مرد پس از حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

مجید صدری پس از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا افزود: ما در این زمینه کوتاهی نکرده‌ایم، اما باید به کاظم اولیایی (عضو کمیته مجوزهای حرفه‌ای فدراسیون فوتبال) تبریک بگویم زیرا او می‌خواست ما را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کند. شروع و حالا باید.» پاسخگوی هواداران پرسپولیس باشید.

وی ادامه داد: تلاش زیادی برای جلوگیری از این مشکل انجام داده ایم اما اولین گزارش های این عضو کمیته صدور مجوز فدراسیون های حرفه ای فدراسیون فوتبال امروز ما را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی افزود: بسیاری از موارد مطرح شده به زمان فعالیت ما بر نمی گردد و مربوط به سال های گذشته است. ما سه ماه فرصت داشتیم و یک میلیارد جریمه شدیم، اما باز هم چیزی بود که نباید می شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: سجادی به عنوان وزیر ورزش و عزیزی هادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال همه کارهای لازم را انجام دادیم.

وی تاکید کرد: از AFC می پرسم اگر زمان تعیین شده از سوی هیات تجدید نظر که نمایندگی شما را بر عهده داشت قابل قبول نیست چرا ما را به خدمت گرفتید؟

صدری گفت: باشگاه پرسپولیس بیش از 50 میلیون هوادار دارد، می گویند بدهکار هستیم اما چرا بدهی ما را به ما نمی دهند. سه میلیون و 400 هزار دلار باشگاه بلوکه شده و در این مدت بیش از 40 بار نامه زدیم که پول خود را آزاد کنیم. اگر این مشکل حل می شد الان بدهی نداشتیم و نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید