اتوبوس های زنانه از اتوبوس های مردانه جدا شد

اتوبوس های زنانه از اتوبوس های مردانه جدا شد

روز جدید : مدیر عملیات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اختصاص 17 دستگاه اتوبوس برای جابجایی بانوان در دو شیفت صبح و عصر در خطوط BRT این شهر خبر داد.

ایرج لطفی زاده درباره جزئیات اجرای طرح اتوبوس ویژه بانوان گفت: با توجه به اینکه با فرسودگی ناوگان مواجه هستیم و اتوبوس های دو کابین به دلیل خرابی در حال تعمیر و مرمت هستند و تعداد آنها در خطوط شهری کاهش یافته است، تصمیم گرفتیم از اتوبوس های با یک کابین از آن در خط اتوبوس BRT استفاده کنید.

مدیر بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه طرح اتوبوس های ویژه بانوان در دوره گذشته مدیریت شهری اجرا شده است، تصریح کرد: در برخی ساعات و موارد نسبت عرضه و تقاضای سفر زنان و مردان به هنگام استفاده از مردم است. ناوگان متفاوت است و تعداد آنها بیشتر از مردان مسافر زن است و به همین دلیل این طرح چندین بار در سال 1398 و قبل از آن اجرا شد و تعدادی اتوبوس در سطح شهر برای رفاه بانوان و ارتقای خدمات به آنها اختصاص یافت. کیفیت

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافران به دلیل دورکاری کارکنان، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها باعث شده این طرح به طور موقت مسکوت بماند اما باز هم با بازگشت به شرایط عادی و افزایش حجم تعداد مسافران در ساعات اوج بار این طرح محقق شده است.

لطفی زاده افزود: هم اکنون این اتوبوس ها در دو خط 2 و 7 (BRT) شهر با 17 اتوبوس در دو شیفت صبح از ساعت 7 تا 10 و عصر از ساعت 16 تا 20 فعال هستند و روزانه حدود 300 مسافر را در سطح شهر جابه جا می کنند. . اونا دارن فرار می کنن. با توجه به شرایط و حجم مسافر حدود 7 اتوبوس در مسیر 2 (پایانه خاوران تا پایانه آزادی) و در مسیر 7 (پایانه راه آهن تا پایانه پارک وی) حدود 10 اتوبوس اختصاص داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید