اثربخشی کنترل واکسن عروق کرونر مردم را به دریافت نوبت سوم متقاعد کرد/عوارض جانبی تزریق 4 میلیون دوز واکسن در البرز صفر شد.

ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803528

مهرداد بابایی گفت: بیش از 94 درصد از شهروندان البرز واکسینه شده اند و هیچ کس نمی تواند کتمان کند که چیزی جز واکسن نمی تواند از ابتلا به این بیماری عروق کرونر با این شدت جلوگیری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی ستاد استانی ولیعهد در آلبورگ با اشاره به اینکه امروز همه بر این باورند که وضعیت ثابت کنونی کووید 19 ناشی از واکسیناسیون است، گفت: ایران در این بیماری همه‌گیر در مقایسه با اکثر کشورها روند مطلوبی دارد.

مهرداد بابایی افزود: بیش از 94 درصد از شهروندان البرز واکسینه شده اند و هیچکس نمی تواند کتمان کند که چیزی جز واکسن نمی تواند از ابتلا به بیماری عروق کرونر با این شدت جلوگیری کند. تزریق شد.

وی گفت: این اقدام نشان می دهد که آنها به پزشکان و دانشمندان کشور اعتماد دارند و به اختلافات علیه مردم پایان می دهند. مردم از واکسیناسیون می ترسند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز همچنین گفت: بیش از 4 میلیون واکسن کراون در استان البرز تزریق شده است و عوارض جانبی برای شهروندان ناچیز و نزدیک به صفر است که نشان می دهد هر دو عارضه واکسن نادر بوده و دارد. راندمان بسیار بالا

مهرداد بابایی گفت: تعداد افرادی که به دلیل مشکلات پزشکی نمی توانند واکسینه شوند به انگشتان هر دو دست نمی رسد، البته با هماهنگی پزشک در زمینه بیماری می توان واکسینه شد و داروها می تواند بیشتر باشد – برای آنها مهم است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 20 درصد افراد بالای 12 سال نوبت سوم واکسن کراون را دریافت کرده اند، افزود: مجوز این واکسن برای سنین 5 تا 11 سال است و کمیته علمی وزارت بهداشت در نظر دارد این واکسن را اعلام کند. دوز تزریقی . .

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: واکسن تاج به صورت مرحله‌ای تزریق می‌شود و در مرحله اول واکسن کووید 19 برای سنین 9 تا 11 سال و در مرحله بعد برای کودکان 5 ساله تزریق می‌شود. تا 9 سال سالم باشد.این گروه نیز باید تامین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید