اجازه نمی دهیم خون شهدای هسته ای پایمال شود


ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879345

پاسخ نمایندگان به درخواست همسر شهید رضایی نژاد:

مراسم اکران و تجلیل از بازیگران فیلم سینمایی «حناس» با حضور نمایندگان ملت در ساختمان شیخ فضل الله نوری از مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم اکران و تجلیل از بازیگران فیلم سینمایی «حناس» با حضور نمایندگان ملت در ساختمان شیخ فضل الله نوری از مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مراسم تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «حناس» با حضور شهره پیرانی همسر و آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید، حسین دارابی کارگردان و محمدرضا شفا تهیه کننده فیلم «هناس»، حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی زنان مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان و خانواده هایشان در ساختمان آیت الله شیخ فضل الله نوری در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

پس از نمایش این فیلم، مراسمی با حضور مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی و فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان مجلس برگزار شد.

در ابتدا شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد درباره احساس خود پس از تماشای «حناس» خطاب به نمایندگان گفت: از اینکه برای تماشای این فیلم وقت گذاشتید متشکرم. این هفتمین بار است که فیلم را می بینم و هر بار تحت تاثیر قرار می گیرم. تماشای آن ممکن است برای شما مانند یک فیلم باشد، اما برای من و دخترم خاطرات و واقعیت های گذشته را تداعی می کند.

وی افزود: این داستان بر اساس واقعیت است و نه تنها داریوش، بلکه همه کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند در همین شرایط هستند که داریوش و خطراتی از این دست آنها و خانواده هایشان را تهدید می کند.

همسر شهید رضایی نژاد افزود: نه تنها داریوش و شهدای هسته ای، بلکه هنوز هستند افرادی که برای حفظ آب و خاک و امنیت این سرزمین تجارت می کنند و برای جان خود می جنگند. چندی پیش ترور شهید صیاد هدی در حوالی مجلس شورای اسلامی دقیقاً به همان شکلی که برای ما اتفاق افتاد، خاطرات دوران شهادت همسرم را تداعی کرد.

پیرانها تاکید کرد: تنها انتظار من از مجلس تصویب قوانینی است تا خون شهدای هسته ای پایمال نشود.

مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی با تمجید از فیلم «حناس» گفت: نمایندگان برای پاسداری از خون شهدا به پا می خیزند و اجازه نمی دهند آرمان ها و اهداف آنان پایمال شود.

وی افزود: در دیداری که با رئیس مجلس داشتم، تمرکز ما بر روی موضوعات حساس بود و بر انقلابی بودن مجلس یازدهم تاکید فراوانی شد که با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، باید این امر محقق شود. انقلابی باشید و انقلابی عمل کنید.

آقاتهرانی با تقدیر از سازندگان فیلم «حنا» تاکید کرد: «حنا» یکی از تاثیرگذارترین و واقعی ترین فیلم های تاریخ سینمای بلغارستان است.

در پایان اکران حناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و رئیس فراکسیون زنان مجلس از شهره پیرانی و همسرش آرمیتا، دختر شهید رضایی نژاد، کارگردان حسین دارابی و محمدرضا شفا تهیه کننده تقدیر کردند. قدردان بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید