اجازه ورود کارکنان به ادارات تنها با کارت واکسن/ آمار پایین واکسیناسیون در بوئین زهرا نگران کننده است

وی افزود: بخش شال و رامند شهرستان بویین زهرا کمترین آمار واکسیناسیون را نسبت به سایر بخش ها دارد و از کارکنان به ویژه فرماندار تقاضا داریم به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

معاون مبارزه با کرونا در استان قزوین با اشاره به اهمیت نظارت بر مدارس ادامه داد: کنترل ظرفیت کلاس های درس و کاهش حضور دانش آموزان در مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

اصناف در اجرای طرح حکمرانی هوشمند کرونا جایگاه ویژه ای دارند

حبیبی ادامه داد: «سرویس دهی و ضدعفونی مدارس» از جمله موضوعات اصلی است که به آن پرداخته شده و تمرکز ما بر واکسیناسیون گسترده رانندگان است.

وی گفت: برای جلوگیری از گسترش تاج باید به تهویه کلاس های مدارس توجه کرد و از ظرفیت خیرین برای تامین منابع خود استفاده کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرح مدیریت هوشمند کرونا به ادارات ابلاغ شد که کارت واکسن یا آزمایش کامپیوتری برای اجرای این طرح وجود دارد. R. کارمند مورد نیاز است.

تصمیم روسای دانشگاه ها برگزاری امتحانات دانشگاهی است

حبیبی یادآور شد: اصناف در اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا جایگاه ویژه ای دارند و باید کد QR دریافت کنند. اگر این طرح در شبکه حمل و نقل و اصناف مدیریت شود، بی شک می توانیم در سایر حوزه ها موفق تر باشیم.

وی با اشاره به ضوابط اجرای برنامه های فرهنگی و هنری گفت: ادامه تمامی فعالیت ها به شرط انجام واکسیناسیون، رعایت فاصله اجتماعی و در صورت امکان در فضای باز یا استفاده از سیستم تهویه مطبوع امکان پذیر است.

معاون ستاد مبارزه با کرونا در استان قزوین در پایان یادآور شد: برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه به روسای دانشگاه ها محول شده و رئیس هر دانشگاه می تواند با توجه به شرایط موجود دانشگاه خود تصمیم بگیرد.

d0c187f5 8cf5 4bf3 b094 a7e87a72efe2 خبر خاکستری

حسنعلی عسگری در ادامه این نشست گفت: با حمایت علوم پزشکی و ستاد استانی کرونا تقریباً مؤلفه های لازم برای کرونا اجرایی شده است و 100 درصد دانش آموزان میانگین سنی 12 تا 18 سال نوبت اول را دریافت کرده اند. از واکسن و 75 درصد از دوز دوم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: علیرغم مخالفت و رضایت شدید خانواده ها برای واکسیناسیون، تقریباً تعداد قابل توجهی از دانش آموزان استان در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند.

وی ادامه داد: حدود 10 هزار کلاس درس فعال در استان قزوین وجود دارد که نیاز به سیستم تهویه دارد و تهیه این سیستم ها مستلزم اعتبار و هزینه است تا از ظرفیت خیرین استفاده شود.

این مقام مسئول با اشاره به فرارسیدن امتحانات دانش آموزی در دی ماه اذعان داشت: برای ارتقای کیفیت آموزشی دانش آموزان نیاز به برگزاری آزمون حضوری داریم و پیشنهاد می کنیم این امر انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید