اجتماع بزرگ حسین حلال در هفتم محرم الحرام برگزار می شود


ساعت: 08:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887233

فرماندار شهرستان خلخال گفت: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در این شهرستان در هفتمین روز از ماه محرم الحرام برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ماسید جواد یحیی زاده فرماندار شهرستان حلال صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اجتماع بزرگ حسینیان آن شهرستان در روز هفتم محرم خبر داد و گفت: همزمان با سالروز آب بر کاروان راهیان نور قطع می شود. سید و سالار شهیدان اباعبدالله امام حسین (علیه السلام) و یارانش. این مراسم معنوی با شکوه کامل و با حضور حسینیان خلخال در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: مردم خلخال در سال های قبل از شیوع کرونا با حضور در حسینیه و مراسم عزاداری هفتم محرم عشق قلبی خود را به سید و سالار شهیدان نشان دادند و امسال نیز با برنامه ریزی های گسترده و با همکاری مردم، برنامه عزاداری هفتم محرم با عزت است.» بیش از سال های گذشته برگزار می شود.

فرماندار خلخال به اقدامات و تمهیدات نهادهای فرهنگی برای برگزاری اجتماع عظیم خلخال حسینی اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم از سوی اداره تبلیغات اسلامی برای حضور بیش از 200 هیئت مذهبی و عزاداران حسینی در روز هفتم محرم انجام شده است. “

یحیی زاده گفت: مراسم عزاداری و اجتماع باشکوه حسینیان خلخال از ساعت 17:30 روز جمعه مصادف با هفتم محرم الحرام در میدان معلم واقع در انتهای خیابان امام خمینی (ره) برگزار می شود. پخش زنده در شبکه سبلان و همچنین در شبکه های مختلف سراسری.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید