اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در تبریز برگزار می شود


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840003

رئیس کانون جوانان منطقه گفت: این ویدئو را با همین محتوا و آهنگ به زبان ترکی قرار دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، «سلام فرمانده» جدیدترین اثر هنری با موضوع انتظار است که فروردین ماه از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شد و مورد استقبال نسل جدید و البته نوجوانان و جوانان قرار گرفت. جوانان

این سرود با اعلان عشق نسل جدید به امام عصر (عج) آغاز می شود و محوریت آن اعلام آمادگی این نسل برای فراهم آوردن زمینه ظهور امام و اطاعت از اوامر آن حضرت است.بازمانده های میدان نبرد کافر نامیده می شوند.


ثبت نام 4000 دانش آموز برای شرکت در اجرای “سلام فرمانده”

میلاد راهداری، رئیس کانون جوانان بسیج استان در گفت و گو با آناج، گفت: حدود دو هفته است که تجمع گسترده «سلام فرمانده» را در تبریز آغاز کرده ایم. ما قرار گرفتیم.

وی با تاکید بر اینکه 150 نفر از اعضای گروه سرود کانون جوانان منتظر مسجد کلانتری، سربازان امام زمان(عج) و قرآن آموزان جامعه القرآن در ضبط استودیویی این اثر خواندند، ادامه داد: آهنگسازی استاد کارزاده متخلص به محزون.

راهداری با اشاره به نحوه ثبت نام دانش آموزان مایل به شرکت در این گروه سرود گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام kanon.javanan.tabriz ثبت نام کنند و یا به شماره 09106326076 واتساپ پیام دهند.

وی از ثبت نام بیش از 4 هزار دانش آموز برای مشارکت در اجرای این کلیپ خبر داد و گفت: همه روزه در سه نوبت از ساعت 15، 17 و 19 عصر از بستگان خود که ثبت نام کرده اند برای تمرین در کانون جوانان دعوت می کنیم. فیلمبرداری هفته اثر با تعداد 313 دختر و 313 پسر در ارگ تبریز محدود می شود.


اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در تبریز برگزار می شود

مسئول کانون بسیج جوانان استان یادآور شد: اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» تبریز 20 خردادماه همزمان با دهه کرامت و روز دختر در ارگ تبریز برگزار می شود. جاری خواهد شد.

وی در خصوص علت اجرای این آهنگ به زبان ترکی گفت: وسعت ارادت به زبان های مختلف می تواند تاثیرگذاری این ویدئو را افزایش دهد.

راهداری با بیان اینکه حس دانش آموزان هنگام پخش کلیپ منحصر به فرد است، گفت: حس وصف ناپذیر آنها نشان می دهد که کلیپ ساخته شده روح دارد و تحول خوبی در کودکان ایجاد می کند، زیرا با دعوت ساده شاهد بودیم که نوجوانان زیادی استقبال می کنند و خانواده هایشان از آنها استقبال می کنند. در عرصه های مختلف زندگی

وی تولید چنین آثاری را امکان برگشت دانست و خاطرنشان کرد: تولید این نماهنگ زمینه را برای استفاده از ظرفیت ایجاد شده برای تربیت گروه های هنری فراهم کرد و معکوس آن جلب توجه به کاستی های متولیان است. می خواهند آن را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید