اجتماع بزرگ مدافعان حرم همزمان با سالروز سردار دلا در رکاب شهدای مازندران

زمان: 19:57
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796262

وی همچنین از برگزاری برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور دو شهید در مصلای ساری خبر داد و گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، عسکر مجیدی امشب در نشست خبری به مناسبت دهه ی قدر و دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین تشریح برنامه های تشییع و تدفین شش شهید گمنام دفاع مقدس در مازندران گفت: با تسلیت ایام فاطمیه حاج قاسم و دهه بصیرت، با اعلام اینکه حضرت زهرا (سلام الله علیها) با توجه به احادیث قدسی که بهانه ای برای خلقت جهان است، فرمودند: حضرت زهرا (سلام الله علیها) بر اساس به احادیث قدسی که بهانه ای برای خلقت جهان بر اوست، اهل بیت علیهم السلام کشتی نجات هستند و موجب نجات انسان می شوند.

مجیدی همچنین به سالگرد شهادت حاج قاسم اشاره کرد و افزود: حاج قاسم باعث عزت و آبروی نظام شد و توانست شعائر و آرمان های انقلاب را در منطقه و ملت های آزادی خواه ترویج دهد و موفق شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: تلاش خالصانه حاج قاسم موجب گسترش عدالت، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در منطقه شده است. و کشورهای منطقه با کمک مولفه های انقلاب اسلامی با استکبار مبارزه می کنند.

مجیدی به نهمین روز دهه بعثت و حماسه نیز اشاره کرد و گفت: مخالفان و دشمنان انقلاب و نظام و عده ای در قالب نفاق در سال 88 و انتخابات به مطالبه عمومی روی آوردند و خواستار انقلاب مخملی در ایران شدند اما با رحمت الهی و حضور گسترده مردم در صحنه، با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا، بصیرت و هوشیاری مردم و تسلیم ملت در برابر ولایت فقیه را رمز پیروزی در قیام 88 دانست و افزود: در جایی که انقلاب اسلامی به مردم نیاز داشت، مردم تلاش کردند و این امر موجب تقویت نظام اسلامی شد.

مجیدی همچنین به تشریح برنامه های تشییع و تدفین پیکرهای شش شهید گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه پرداخت و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است این شش شهید سرافراز در دو کاروان در دو شهرستان مازندران دیدار کنند. “

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا، کاروان های شهدای گمنام صبح روز شنبه 12 دی ماه در شهرهای رامسر و تنکابن مورد استقبال مردم قرار می گیرند و بعدازظهر میزبان شهدای کلاردشت و عباس آباد خواهند بود.

مجیدی ادامه داد: صبح روز یکشنبه 12 دی ماه کاروان های شهدا میهمان نوشهر و هالو و بعد از ظهر شهرهای محمودآباد و نور میزبان شهدا هستند.

معاون هماهنگ کننده کربلا افزود: صبح روز دوشنبه 13 دی ماه شهرستان هزار سنگر آمل و فریدونکنار سرزمین حاج حسین بصیر و بابلسر میزبان کاروان های شهدا و بعد از ظهر شهدای گمنام سیمور و باغل عطرافشانی می شود. .

این مسئول با بیان اینکه کاروان های شهدا صبح روز سه شنبه 14 دی ماه برای مراسم استقبال وارد قائم شهر و زیر آب می شوند گفت: کاروان شهدا بعدازظهر امروز میزبان مراسم تشییع هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از تشییع یک شهید گمنام در روز پنجشنبه 16 دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در ساری خبر داد و یادآور شد: بهشهر، جویبار و انتقال داده شود. برای دفن

مجیدی همچنین از اجرای برنامه سالگرد شهادت حاج کاسم دوشنبه شب با حضور دو شهید در مصلای ساری خبر داد و گفت:

به گفته مجیدی، اجتماع بانوان فاطمیون و دختران سلیمانی به همت مجمع بانوان IRBC کربلا در تعدادی از شهرستان ها در حال برگزاری است.

معاون هماهنگ کننده کربلای معلی نیز از توزیع 50 هزار بسته معیشتی در ایام دهه نور و شهادت حاج قاسم خبر داد و افزود: 12 هزار کیف بهداشتی، 1200 پوشاک و 2500 بسته لوازم التحریر در بسته های لوازم التحریر قرار دارد. نیازمندان اهدا می شود.

وی از افتتاح 10 منزل نیازمندان در دهه بصیرت خبر داد و یادآور شد: 14 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید