اجتماع حلقه های صالحین بسیج در مساجد برای نماز جمعه سراسر کشور برگزار می شود


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913154

اجلاس حلقه های صالحین بسیج در مساجد برای نماز جمعه از برنامه های ثابت بسیج مردمی سراسر کشور در هفته بسیج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجه الاسلام والمسلمین احسان رضایی معاون پرورشی و تربیتی سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی امام روح الله نشأت گرفته از نهضت انبیا در طول تاریخ و بر توسعه و پرورش یک انسان کامل و بسیج به عنوان محل اجتماع مستضعفان و پابرهنگان بهترین بستر برای تحقق این آرمان است.

حجه الاسلام رضایی افزود: تربیت هزاران نوجوان و جوان با نگاه متمدنانه، آشنایی آنان با مبانی اندیشه اسلامی، کمک به تقویت و تجلی شخصیت انقلابی در جوانان ایرانی، فعالیت فعال و هدفمند در عرصه های مختلف علمی، سیاسی. ، زمینه های فرهنگی و اجتماعی، مهارت آموزی و کسب تجربه پذیرش و مسئولیت از کارکردهای شبکه آموزشی بسیج است که به فضل الهی در اقصی نقاط ایران عزیز شاهد ثمرات آن هستیم.

معاون پرورشی و تربیتی سازمان بسیج مصطفین با اشاره به نقش آفرینی محصولات این شجره طیبه در عرصه های مختلف گفت: تقدیم به شهدای مدافع حرم، مدافعان سلامت و مدافعان حرم. امنیتی که از سرچشمه زلال صالحین به عنوان مربی، سرپرست یا مربی، با معرفی هزاران دختر جوان و پسر موفق یک دانش آموز، دانشجو و دانش آموز موثر و کارآمد در عرصه های علمی، قرآنی، ورزشی، هنری و اجتماعی نوشید. رویدادهای مختلف از جمله پیاده روی جهانی اربعین، اعتکاف، محرم و… تاثیر تنفس چندین ساله را در فضای سالم آموزشی مسجد، خانه، مدرسه و محله زاویه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز با عنایت الهی و با شور و شعور و حرارت بیشتر بسیجیان سپاه اسلام برنامه دیدار با حلقه های صالحین و حضور در نماز جمعه برای شکست دشمن را خواهند داشت. ششمین روز از هفته بسیج برای نمایش روحیه اندیشه و تفکر و دانش آموزی در مکتب اسلام و انقلاب باید صفی دیگر در مقابل اوهام و خیالات بدخواهان کشورمان باشد.

efba4f8b 3643 4a70 8488 2c96e7b69a7d خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید