اجتماع خانوادگی اهوازی ها در مراسم سرود سلام کمندت/ مهمترین پیام غدیر اطاعت از امام زمان (عج) است.


179375 893 خبر خاکستری

شرکت کنندگان در این اجتماع باشکوه نیز با سرود حماسی «ای لشکر صاحب الزمان (عج)» از دوران ایثارگران با نوای حاج صادق آهنگران آمادگی خود را برای ظهور منجی موعود اعلام کردند.


179376 115 خبر خاکستری

همچنین در این محفل بزرگ خانوادگی علاوه بر اجرای آهنگ سلام کمندت به زبان فارسی، این شعر به زبان لری و عربی نیز اجرا شد.


179378 972 خبر خاکستری

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در این اجتماع بزرگ ارتباط امام زمان (عج) و غدیر را بسیار مهم دانست و افزود: وظیفه ما نسبت به امام زمان (عج) این است که برای ظهور آماده باشیم. ، که مهم است جز با مراقبت از روح ممکن نیست.


179377 110 خبر خاکستری

امام جمعه اهواز با بیان اینکه همه تلاش و تلاش انسان در شبانه روز باید حول محور جلب رضایت امام زمان (عج) و تسلیم شدن در برابر خواسته های قطب علم باشد، ادامه داد: رفتار ما در محیط خانواده ها، دانشگاه ها، بازارها و ادارات باید باشد. باشد.امام عصر(عج) راضی باشد.

حجت الاسلام موسوی فرد با تاکید بر اینکه پایبندی به شئون دینی باید در همه امور زندگی تجلی پیدا کند، گفت: پایبندی به دین خود محوری است در حالی که منافع ما در سایه دین محفوظ است.

وی برخورد منصفانه با مردم را از الزامات خدمت سربازی امام زمان (عج) دانست و تصریح کرد: در شرایطی که برخی از هموطنان و هم استانی هایمان در تامین مسکن با مشکل مواجه هستند، مالکان ساختمان ها باید نسبت به مستأجران خود به عنوان اعضای خود مدارا کنند. خانواده ها. رفتار می کنند

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) باید محور زندگی ما باشد افزود: مهمترین پیام غدیر اطاعت از امام زمان(عج) است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ایران اسلامی 180 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد، گفت: مردم مسلمان ایران اسلامی در 40 سال پس از انقلاب ثابت کردند که مستحق ظهور و یاری امام زمان (عج) هستند.

نشست خانواده گدیریون با حضور هزاران نفر از دهه نود، جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف در ورزشگاه 30 هزار نفری شهدا فولاد خوزستان برگزار شد که بر اساس پیش بینی هواشناسی امروز آغاز گرم ترین هفته است. در خوزستان امسال

حضور در این مراسم محدود به دهه نود نبود، بلکه همه آحاد جامعه با عشق و علاقه به ائمه عطاران به ویژه امام زمان و نظام جمهوری اسلامی شرکت کردند.

به گفته معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با برنامه ریزی انجام شده تا پایان دهه ولایت و امام جماعت، تعداد این مراسم مردمی به 100 اجرا و جمعیتی بیش از 150 هزار نفر خواهد رسید.

در فروردین ماه سال جاری نماهنگ و آهنگ سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت الاسلام سعید نعیمی منتشر شد.

پایان پابهم/

دیدگاهتان را بنویسید