اجتماع پرشور کودکان با همراهی فرمانده در سنندج/ حضور دهه 90 جلوه جدیدی از انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سرود سلام سردار وحدت و همدلی و ایمان به باورهای دینی و میهن پرستی، فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را زنده و زنده کرد و وقتی از دل بیرون آمد، ناگزیر در دل نشست و جاری شد. در زبان ها

اگرچه این سرود دهه 90 را به حضوری معنوی دعوت می کند، اما روح این سرود همه نسل ها را تحت تأثیر قرار می دهد و نه تنها در شهرها و مدارس سراسر کشور زمزمه می کند، بلکه قلب همه ایرانیان در سراسر جهان را تسخیر می کند و آن را به سرود حماسی و ملی تبدیل می کند. . اتفاق افتاد.

در دهه 80 و 90 سنندج و پدر و مادرش در جمع بزرگ خانواده در تالار آزادی همراه با سرزمین غیور کردستان و سرزمین مبارزات بی سر و صدا آهنگ «سلام فرمانده» را خواندند.

خواندن این سرود در میان سایر ملل کشورهای آزادیخواه جهان نیز تأثیر آن و ظهور حماسه ای جهانی را نشان می دهد، حماسه ای که همه ملت های جهان را در برابر ظلم و فساد و جنگ متحد می کند و وعده آمدن را می دهد. و از ظالمان و غاصبان التماس کن.


حضور دهه 90 در همایش «سلام فرمانده» جلوه جدیدی از انقلاب اسلامی ایران است.

سردار سید صادق حسینی عصر امروز دوشنبه در گردهمایی دهه 90 کردستان در تالار آزادی سنندج اظهار داشت: حضور دهه 90 در این مراسم جلوه خاصی به این گردهمایی بخشید.

وی افزود: این حضور حماسی نشان از عزم انقلابی و ارادت ویژه شما به امام زمان است و حرکت فرمانده سلام یعنی همه ما سرباز امام زمان هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز دهه نود پا جای پای دهه شصت گذاشته و این حرکت قابل تقدیر است.

سردار حسینی ابراز امیدواری کرد که دهه 90 در کردستان سرود سردار کرد را در فضای باز اجرا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید