اجرای باشکوه سرود فرمانده در بیرجند / دهه نود امام عصر (عج)


ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877951

مردم بیرجند با سرود «سلام فرمانده» امشب (چهارشنبه) ارادت دیرینه خود را به کیم آل محمد مهدی موعود (عج) و قائم مقام او اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستاناجتماع باشکوه «سلام فرمانده» امشب چهارشنبه 10 تیر 1401 در بیرجند، جامعه ای که دهه نود در کنار پدر و مادر ایستاده بودند، سرود سلام فرمانده را سرودند و این سرود ارادت خالصانه را صمیمانه سر دادند و ابراز داشتند. صفای کودکانه آنها در مقابل حرم مطهر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب.

سرود زیبای «سلام فرمانده» در وصف حضرت صاحب الزمان و رهبر معظم انقلاب توسط حاج ابوذر روحی خوانده شد. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفته بود «ما امت امام حسینیم»، آری پیر و جوان، کوچک و بزرگ نیست، ما همه امت امام حسینیم و زیر پرچم فرماندهی…


image 2022 6 22 22 52 6 889 frm خبر خاکستری




امروز اگرچه نام این مراسم دهه 90 بود، اما همه گروه های سنی در این مراسم حضور داشتند، حضور پدربزرگ ها و مادربزرگ ها به همراه نوه هایشان و حتی بزرگسالان به تنهایی در این مراسم مشهود بود.

شور و شوق زیادی در چشمان بچه ها وجود داشت. بسیار شاد و البته با اقتدار زیبا و عاشقانه همراه با سرود می خواندند و مادرانشان با چشمانی مغرور و گویی به فرزندان خود، ارادت فرزندشان به امام زمان (عج) را تماشا می کردند.


همه گوشی ها این لحظات را ثبت کردند، لحظاتی که همه مردم بیرجند با هر جنسیت و سن، همیشه و همیشه، حتی در سخت ترین لحظات و شرایط، محکم پشت این سیستم ایستاده اند و می خواهند این حضور را به جهانیان نشان دهند. هر کس.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی پرچم جمهوری اسلامی لبیک یا مهدی و عکس های مقام معظم رهبری و سردار سیلمانی را در دست داشتند. این مراسم بار دیگر ولایتمداری و حضور در صحنه مردم به ویژه نوجوانان بیرجندی را به منصه ظهور رساند.

در این اجتماع بزرگ که با برنامه های فرهنگی و معنوی بزرگداشت امام رضا (ع) همراه بود، دهه نود بیرجندی با دلی سرشار از عشق بار دیگر با امام زمان (عج) عهد و پیمان بستند.

ابوذر روحی، مداح اهل بیت(ع) و سراینده سرود «سلام فرمانده» در سخنانی کوتاه گفت: و احساس و شور در بین مردم قابل قیاس نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید