اجرای برنامه سال 77 با رویکرد کاهش آسیب اجتماعی در مانه و سملگان

ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786691

فرمانده ناحیه مقاومت مانه و بسیج سملگان گفت:

وطن دوست گفت: با تلاش معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان و همکاری فرماندهی پایگاه از اوایل امسال تا پایان شهریورماه، یک هزار و 970 برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان های مانه و سملگان اجرا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وطن دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملگان در گفتگو با خبرنگار راگت مانه و سملقان از ارائه بیش از 1970 عنوان فعالیت انجام شده در نیمه اول سال 1400 با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان خبر می دهند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های کلان بسیج و سپاه در سال جاری کمک به آسیب های اجتماعی از جمله کاهش طلاق، کاهش اعتیاد، افزایش ازدواج، افزایش موالید، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر بود.


فرمانده ناحیه مقاومت مانه و بسیج سملگان افزود: معاونت اجتماعی ناحیه با همکاری فرماندهی پایگاه های بسیج در 6 ماهه اول در پایگاه های مانه و سملگان بیش از 192 سمینار پیشگیری از آسیب های اجتماعی، 95 مسابقه فرهنگی ورزشی و محتوایی ارائه کرد. تولید 670. و 15 اثر خلاقانه ابتکاری با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در محله.


وی همچنین بر لزوم هم افزایی بیشتر دستگاه های متولی کاهش آسیب های اجتماعی در شهر و استفاده حداکثری از تمامی امکانات برای ارتقای سلامت محله تاکید کرد.

انتهای پیام/ صدیقی

دیدگاهتان را بنویسید