اجرای برنامه های هفته بسیج کاشمر با شعار محوری بسیج عده ای/ مردمی بودن از ویژگی های مهم بسیج است.

ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785154

صفایی با بیان اینکه بسیج امروز هم سربلند است و مردمی بودن او از ویژگی های مهم بسیج است، گفت: در چهل و دومین سالگرد بسیج میلیونی برنامه های هفته بسیج را با شعار بسیج عده ای در کاشمر اجرا می کنیم. مردم . . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; عباس صفایی جانشین سپاه کاشمر ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات سپاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: وجود دارد.

وی با بیان اینکه جایگاه بسیج در انقلاب کاملا مشخص است و بسیج در روزهای سختی که انقلاب پشت سر گذاشته است، نقش خوبی داشته است، از آن غافل نشوید، گفت:

جانشین سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح و دستگاه های دولتی و غیردولتی ایفای نقش کرد، گفت: بسیج امروز هم سربلند است و شخصیت مردمی او از ویژگی های مهم بسیج است.

وی با اشاره به اینکه زمان انقلاب و حضور در صحنه های سخت انقلاب از دیگر ویژگی های مهم بسیج است، اذعان داشت: بسیج انقلاب را می شناسد و آماده دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب است.

احیای 14 رشته قنات کاشمر توسط بسیج سازندگی

صفایی با بیان اینکه بسیج و تفکر بسیجی همواره به عنوان پاسداران انقلاب در عرصه های مختلف ایفای نقش کرده است، گفت: تعطیلی.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در قالب اردوهای یک روزه و هفت روزه برای محرومیت زدایی فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: دو رشته قنات در شهرستان کاشمر احیا شده است.

وی با تاکید بر اینکه در چهل و دومین سالگرد بسیج میلیونی برنامه های هفته بسیج را با شعار بسیج عده ای اجرا می کنیم، تصریح کرد: یادواره شهدا، خدمت به مردم، دیدار با امام جمعه شهر نذر خون اعزام گروه های دامپزشکی به روستاهای شهرستان توضیح بیانیه گام دوم برگزاری میز خدمت در ادارات آموزش بصیرت همایش تجلیل از بانوان هشت ساله جهان صیانت، تربیت اقتدار بسیج، همایش بانوان و تفکر بسیجی در چشم امام خمینی(ره)، تکریم شهدا، غبارروبی از حریم شهدا، افتتاح واحدهای مسکونی و …. بخشی از برنامه های هفته بسیج در کاشمر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید