اجرای دو طرح ملی با عنوان “پزشکی ورزشی و دهه فجر انقلاب”

ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1804995

گلمرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از اجرای دو طرح ملی این فدراسیون به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی با استقبال از فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: مجموعه ستادی و استانی فدراسیون پزشکی ورزشی همچون سال های گذشته حضور گسترده ای خواهد داشت. برنامه ملی فدراسیون با عنوان پزشکی ورزشی و دهه فجر انقلاب محقق می شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: در این راستا با توجه به نگرانی از پیک شیوع ویروس آمیکرون کرونا و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله بازرسی هایی که همیشه در اماکن و باشگاه های ورزشی انجام می شود در تاریخ 15 بهمن ماه به همراه ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور بازرسی کشوری از اماکن و باشگاه های ورزشی با رویکرد اهمیت و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

وی ادامه داد: طرح ملی دیگر ما که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران اجرا می شود، طرح ملی ایجاد ایستگاه سلامت رایگان با رویکرد ترویج ورزش همگانی خواهد بود. در این راستا خدمات رایگان مانند کنترل فشار خون، آزمایش قند خون، مشاوره پزشکی و غیره ارائه می شود. به صورت رایگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید