اجرای سرود ویژه روز ایثار و مقاومت اراک توسط بسیجیان


ساعت: 17:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883172

مهجوری گفت: با توجه به اهمیت سرود در فعالیت های فرهنگی و درخشش سرود سلام فرمانده در جهان اسلام، تهیه سرود ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه استان اراک امروز در جلسه ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در حراست مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با موضوع بزرگداشت پنجمین روز مرداد اراک با توجه به اهمیت روز پنجم مرداد ماه اراک و نقش مردم و رزمندگان در این روز حماسی از برگزاری نشست تخصصی ۱۴ مرداد ماه در ستاد کنگره، نقش امام خمینی (ره) در حراست مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: آغاز برنامه های پنجمین اجلاسیه شهدای مرداد اراک از ابتدای سال با تجلیل و تجلیل از خانواده های معظم شهدا آغاز شد و کار تولید محتوا در قالب کتاب، تولیدات چند رسانه ای و شهید مجید ادامه یافت. اردوگاه های پشت پناه

مهجوری با اشاره به تهیه سرود روز ایثار و مقاومت در اراک گفت: با توجه به اهمیت جایگاه سرود در فعالیت های فرهنگی و درخشش سرود سلام فرمانده در جهان اسلام، تهیه سرود ویژه سرود در دستور کار قرار گرفت که در نهایت توسط 207 نفر از اعضای گروه برای سرود شهدایی اجرا شد.

وی افزود: همچنین برای تجلیل از خانواده معظم شهدای اراک، گروه بندی ویژه با حضور و مشارکت همه نهادها در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم از پایان سال بتوانیم از میزان قابل توجهی از خانواده معظم شهدای اراک تجلیل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: از سرگیری طرح موفق مسجد از دیگر برنامه های اجلاس شهدای 14 مرداد اراک است که به زودی اجرا می شود و محوریت این طرح تبیین حماسه ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است. شهدای محله محوری که خانواده بیشتر شهدا و رزمندگان را به یاد دارند.

وی افزود: تبیین نقش مردم و رزمندگان در عملیات های غرور آفرین رمضان و مرصاد و سالروز بمباران شهر اراک و تبیین نقش کلیدی کارخانه ها و صنایع در دفاع مقدس از رویکردهای دفاع مقدس است. با تدابیر توضیحی و برای هر یک از این موضوعات سعی در تولید محصولات مرتبط و فاخر، تهیه کنیم تا برای نسل جوان جذاب و شنیدنی باشد.

مهجوری با بیان اینکه خوشبختانه امروز به برکت کنگره شهدای استان مرکزی گنجینه ای از تجربیات ارزشمند را در اختیار داریم، گفت: قطعا از تجربیات کنگره شهدای استان مرکزی و ظرفیت آن در همه برنامه ها استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: کنگره شهدای استان مرکزی علاوه بر ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه ایثار و شهادت، توانسته الگوهای موفقی را ارائه دهد و این افتخار بزرگی برای ولایت ائمه اطهار(ع) است. از انقلاب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید