اجرای طبقه بندی امری مرگ و زندگی است

ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804314

بازیکنان تیم ملی هندبال ایران پس از شکست مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی هندبال قهرمانی آسیا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی هندبال ایران در مرحله نیمه نهایی هندبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۱۹ بر ۱۹ مغلوب تیم ملی قطر شد و از راهیابی به فینال بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

پس از این دیدار هندبالیست های تیم ملی ایران به صحبت پرداختند.

میتبی حیدرپور: تمام تلاش ما در دیدار رده بندی مدال آوری است

مجتبی حیدرپور پس از نرسیدن تیم ملی هندبال ایران به فینال مسابقات هندبال قهرمانی آسیا گفت: دیدار با قطر در نیمه نهایی بسیار سخت بود. ما تمام تلاش خود را کردیم و با تمام توان جنگیدیم اما آنها یکی از نیروهای آسیا و جهان هستند. قطری ها بازیکنان بین المللی زیادی دارند اما ما با تمام توان جنگیدیم.

وی ادامه داد: در آینده تمام تلاش خود را می کنیم تا عنوانی شایسته برای هندبال ایران به ارمغان بیاوریم. اگر عربستان به دیدار مقدماتی برسد، شاید برای ما کمی راحت‌تر باشد زیرا بحرین تیم قدرتمندی در المپیک است. ما قبلا مقابل عربستان بازی کرده ایم و آنها را شکست داده ایم و فکر می کنم اگر مقابل عربستان قرار بگیریم شانس زیادی برای کسب مدال خواهیم داشت.

کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: چند ماهی است که برای رسیدن به هدف خود یعنی کسب جواز حضور در جام جهانی تلاش می کنیم. اکنون هدف دوم ما رسیدن به مدال است و امیدوارم به آن هدف نیز برسم.

وی در خصوص حضور جوانان در تیم ملی هندبال ایران گفت: ما جوانان زیادی در تیم خود داریم و دو کار مهم در این رقابت ها انجام داده ایم. اول جهانی شدیم و دوم اینکه جوانان خوبی را با آینده هندبال آشنا کردیم. امیدوارم با دعای خیر مردم حداقل مدال برنز مسابقات را کسب کنیم.

علی رحیمی: امیدواریم مدال بگیریم/ تیم ملی جوان است

علی رحیمی پس از شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل قطر و ناکامی در راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بازی خوبی بود. قطر نایب قهرمان جهان شد و چند سالی است که قهرمان آسیا شده است. همه بازیکنان تمام تلاش خود را کردند.

وی افزود: هندبال ما هنوز کار زیادی دارد و باید مسیر پیشرفت را طی کنیم. ما باید در سال های آینده به جایگاه واقعی خود برسیم و همیشه جزو سه تیم برتر آسیا باشیم.

تیم ملی هندبال ایران به جوانان تیم ملی اشاره کرد و گفت: امسال تیم از نظر میانسالی بسیار جوان شده است و ترکیبی از جوانان و با تجربه داریم که با کمک آنها توانستیم جهانی شویم. کمک به هندبال در سال های آینده.

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: از همه کسانی که برای ما دعا می کنند تشکر می کنم. همچنین از همه اعضای فدراسیون که ما را در کسب نتیجه خوب و جهانی شدن یاری کردند تشکر می کنم. امیدوارم در دیدار رده بندی پیروز شوم و مدال برنز بگیرم.

احسان ابوی: مقابل تیم چند ملیتی بازی کردیم/ ترکیب جوانی و تجربه به تیم ملی کمک می کند

احسان ابویی، ملی پوش هندبال ایران که مقابل قطر شکست خورد و نتوانست به فینال بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا برسد، گفت: قطر تیمی بسته نیست و تیمی چند ملیتی است که در آسیا بازی می کند. او چند سالی است که قهرمان آسیا شده است، این دیدار را از قبل برنامه ریزی کرده بودیم اما هنوز تجربه قطر را داریم.

وی افزود: نیمه اول را پشت سر گذاشتیم اما قطر که تیم قدرتمند و با برنامه ای است موفق شد ما را شکست دهد و به فینال این مسابقه برسد.

ابویی در خصوص بازیکنان جوان تیم ملی گفت: بازیکنان جوان تیم ملی کم تجربه نیستند و قبلا پیراهن تیم ملی را بر تن کرده اند و یا با باشگاه های خود در جام باشگاه های آسیا شرکت کرده اند. قطعا تلفیق تجربه و جوانی به ما کمک کرد تا در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار بگیریم و سهمیه جهانی را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم همانطور که فدراسیون تا کنون به تیم ملی کمک کرده است به کمک و حمایت ادامه دهد تا بتوانیم در مسابقات آتی در سطح بالایی بازی کنیم.

لازم به ذکر است، تیم ملی هندبال ایران با شکست ۱۹ بر ۱۹ تیم ملی قطر از راهیابی به فینال بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا بازماند.

افشین صادقی: جلسه رده بندی مجازات حیات و اعدام دارد

افشین صادقی بازیکن تیم ملی هندبال پس از شکست مقابل قطر و ناکام ماندن در فینال بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قطر تیم با استعداد و بسیار خوبی است. ما در سال های اخیر بارها با این تیم بازی کردیم و با نحوه حمله و دفاع آنها آشنا بودیم اما از نظر بدنی خسته بودیم. امیدوارم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص حضور بازیکنان جوان در تیم ملی هندبال افزود: جوانان تیم تاکنون با انگیزه بوده و همیشه برای بازی خوب به میدان می آیند و با تجربه تیم می توانند تجربه بیشتری کسب کنند. “

صادقی درباره بازی رده بندی نیز گفت: بازی بعدی بازی مرگ و زندگی است و با توکل به خدا با تمام توان وارد میدان می شویم تا در بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا مقام سوم را کسب کنیم و به مسابقات برگردیم. کشور با مدال. .

لازم به ذکر است، تیم ملی هندبال ایران با شکست ۱۹ بر ۱۹ تیم ملی قطر از راهیابی به فینال بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا بازماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید