اجرای طرح آبرسانی به 89 روستای استان زنجان در محدوده طرح غدیر

ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786299

این خبر را رئیس مرکز پیشرفت و توسعه سپاه استان زنجان اعلام کرد

جلال گورکانلو رئیس ستاد توسعه و احیای سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: عملیات اجرایی طرح آبرسانی 89 روستای استان زنجان در قالب طرح غدیر به زودی آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال گورکانلو امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: به مناسبت هشتمین هفته بسیج پروژه هایی توسط قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افتتاح و یا به بهره برداری می رسد.

وی از تجهیز 26 مدرسه در منطقه کارا پشتلو به تجهیزات ورزشی خبر داد و گفت: تفکیک سرویس های بهداشتی دو مدرسه ارمغان ها و مشکین شهر توسط اردوگاه پیشرفت و آبادانی انجام می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تامین آب شرب روستای ارگاوان روستای کارا پشتلو، محوطه سازی مدرسه شهید عباس تیموری روستای خلیج بهرام، احداث کانال و پل مقابل امام زمان(عج) مسجد حسین (ع) روستای خلیج بهرام از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: تجهیز دبستان شهید عباس تیموری و درمانگاه روستای خلیج بهرام به تجهیزات پزشکی و اداری یکی از خیرین استان زنجان از برنامه های هفته بسیج است.

قرقانلو با اشاره به بهره برداری از آب روستای قرختلو گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه های فرهنگی، آموزشی، درآمدی، اشتغالزایی و کلاس های آموزشی برگزار می شود.

وی یادآور شد: برگزاری کلاس های آموزشی برای ارتقای مهارت های کشاورزان و دامداران، برگزاری نشست های سبک زندگی اسلامی برای دانش آموزان و اولیای دانش آموزان در مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

این مقام مسئول از شناسایی منابع آبی موجود در روستاهای هدف قرارگاه توسعه و عمران زنجان در قالب طرح صنعتی غدیر خبر داد و گفت: با شناسایی منابع آب شرب و کشاورزی برای 89 روستا پروژه و عملیات اجرایی آنها در نظر گرفته شده است. به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید