اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در گچساران


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813974

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای ششمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان خبر داد.

به گزارش راه دانا به نقل از زاگرس صبح امروز سرهنگ ارسلان هادمیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با مشارکت نیروی انتظامی شهرستان، ششمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و در معرض خطر جرم و جنایت در شهرستان زاگرس انجام شد. شهر قوه قضائیه تحمیل شد.

وی افزود: در این طرح ماموران دو قاچاقچی، 14 معتاد متجاهر و سه نفر اراذل و اوباش را دستگیر و 110 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.

هادمیان گفت: در این طرح 17 نفر به اتهام سرقت و 96 نفر به جرایم مختلف دستگیر و 98 قرار بازداشت صادر و 21 قبضه سلاح سرد و 80 قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری عروق کرونر قلب و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از 53 واحد صنفی بازدید شد که 4 واحد صنفی تعطیل شدند.

رئیس فرماندهی انتظامی گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: تاکنون در این زمینه پیشرفت خوبی داشته ایم و با اخلالگران نظم و ترتیب با اخلالگران برخورد می کنیم. و آرامش مردم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید