اجرای طرح انتقال گاز در روستاهای سرچمن و گدوک در ماه آینده


ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914239

فرماندار شهرستان فیروزکوه درباره نهایی شدن پروژه خط انتقال گاز به روستاهای سرچمان و گدوک گفت: این پروژه نهایی و گازرسانی به منطقه گدوک تا یک ماه آینده نهایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکو در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز ، در تشریح جزئیات بازدید از خط لوله گاز به روستاهای شهرستان فیروزکو گفت: این بازدید با همکاری دستگاه قضایی و با هدف رفع مشکل صورت گرفت. که در مسیر خط لوله گاز به روستاهای سرچمن و گدوک مشکلاتی وجود دارد.

وی بیان کرد: در این راستا پلیس راه گدوک و ایستگاه راه آهن با توجه به اهمیت این موضوع انتقال در حال بررسی است و مقرر شد شرکت ملی گاز 20 درصد باقی مانده از پروژه خط لوله گاز را تکمیل کند. روستاهای جستجومن و گدوک در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهید.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: تاکنون 80 درصد عملیات زیرسازی خط لوله گاز به روستاهای سرچمن و گدوک انجام شده و 20 درصد باقی مانده مربوط به دو روستای دیگر است که اقدامات لازم در حال انجام است. برای گازرسانی به این روستاها گرفته شده است.

حیدری منش در پاسخ به سوالی مبنی بر نهایی شدن پروژه خط انتقال گاز به روستاهای سرچمن و گدوک گفت: تاکنون 12 روستا گازرسانی شده و کار گازرسانی به دو روستای دیگر باقی مانده است.

وی افزود: در روند انتقال گاز به روستاها با توجه به اجرای پروژه سد نمرود و راه های دسترسی اطراف پروژه، مردم این روستا نیز طعم نعمت گاز را خواهند چشید.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: پروژه خط انتقال گاز به روستاهای سرحمان و گدوک نیز در صورت همکاری نهادها و سازمان های مختلف تا یک ماه آینده تکمیل و گازرسانی به منطقه گدوک نیز انجام می شود.

حیدری منش در بخشی دیگر از سخنان خود درباره جزییات این پروژه، نحوه تحقق پروژه بهسازی هندسی میدان امام خمینی (ره) را تشریح کرد: متاسفانه خروجی میدان امام خمینی (ره) به سمت بلوار پاسداران و مازندران ترافیک شهری سنگینی داشت و تلاش کردیم تا این تقاطع که مشکلاتی را در حرکت خودروها ایجاد کرد.

وی بیان کرد: بر این اساس لازم بود جلسه شورای ترافیک شهرستان فیروزکوه برنامه ریزی شود و هم اکنون این طرح توسط شهرداری در حال اجراست و امیدواریم با اصلاح هندسی خودروهایی که از این مسیر به سمت استان مازندران تردد می کنند، اقدام کنند. ترافیک کمتری خواهد داشت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: هدف از بازدیدهای دوره ای شهرستان فیروزکوه به حداقل رساندن دغدغه ها و مشکلات مردم است که از یک سو در بازدید از محل پروژه ها اقدامات لازم برای تکمیل عملیات و تکمیل انجام می شود. در این راستا بازدیدهای دوره ای از روستاهای منطقه به منظور حمایت از تولید، ایجاد رفاه عمومی، تقویت زیرساخت های عمرانی و غیره اختصاص دارد.

حیدری منش یادآور شد: خوشبختانه مجموعه هایی مانند قوه قضائیه، سپاه، بسیج و نهادهای مختلف با فرماندار شهرستان فیروزکوه همگام بوده و مسائل را پیگیری می کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید