اجرای طرح «ایران جوان بمان» نیاز کشور است/ برای افزایش جمعیت در کشور باید قانع شوید.


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834809

گلمعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح جوان بمانیم در ایران یکی از نیازهای کشور است و یکی از مسائلی که بیش از پیش باید به آن توجه شود بحث جمعیت نیازمند ساخت و ساز است. فرهنگ و اقناع.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه همایش سبک زندگی با رویکرد افزایش جمعیت و طرح “ایران جوان بمان”، گفت: جمهوری اسلامی ایران از نظر دفاعی و تسلیحاتی قدرتمند و توانمند است. . اما ایشان در حوزه فرهنگی تلاش می کند تا به اهداف خود برسد که برای آن باید بسیار هوشیار باشیم و با تبیین جهاد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است این طرح ها را خنثی کنیم.

حیدری با تاکید بر تقویت روحیه جهادی در دستگاه های استانی افزود: انتظار می رود مردم پاسخگو باشند و کرامت ارباب رجوع در ادارات حفظ شود.

وی در همایش سبک زندگی گفت: موضوع دیگری که در سبک زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است بحث حجاب و عفاف است که در آن کمیسیون هایی تشکیل شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از موضوعاتی که بیش از گذشته باید به آن توجه شود بحث جمعیت است که باید فرهنگی و اقناع کننده باشد.

برای افزایش جمعیت در کشور باید قانع شد

علی محمد اکبری، فرمانده سپاه هاشم کمربانی در استان چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش، جوانان کشور را یک ضرورت اساسی دانست و گفت: برای افزایش جمعیت کشور نیاز به اقناع است.

وی افزود: با توجه به فرمان و درخواست رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر مبنی بر توجه ویژه به جمعیت و افزایش آن، طرح حفظ جمعیت جوان کشور در سازمان بسیج مستضعفین در حال انجام است. . دستور جلسه.”

اکبری گفت: در این راستا طرح «ایران جوان بمان» از سوی سپاه پاسداران در دستور کار قرار گرفت و جلسات آن در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

فرمانده سپاه هاشم کمربانی (ع) یادآور شد: اجرای بهینه این طرح به نفع توانمندی کارشناسان و کارکنان چهارمحال و بختیاری و خدمات متقابل مردم کشور و استان برای فرزندآوری از جمله ابلاغیه های دولت سیزدهم

سردار اکبری افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین این مسئولیت را برای اقناع و آگاه سازی مردم از روستاها به صفوف پایگاه های مقاومت بر عهده گرفته اند.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه و ستاد راهبردی جمعیت در مجموعه سپاه و بسیج با عنوان «ایران جوان می ماند» خاطرنشان کرد: رشد جمعیت و تولد فرزندان در این راستا هم نیازمند اقناع و هم حمایت است.

مدرسه ما ثروتمند است و همه چیز دارد

حجت الاسلام والمسلمین سیدالله حسینی صدر، نماینده ولی فقیه سپاه کمر بنی هاشم(ع) در استان چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: ما ثروتمند هستیم و همه چیز داریم.

وی با اشاره به مسائل اقتصادی و معیشتی، قرآن و آموزه های دینی را برای رزق و روزی از خداوند متعال یادآور شد و در پایان بر تلاش مسئولان برای حمایت از طرح جوان ماندن در ایران تاکید کرد.

مدیرعامل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در حاشیه این همایش آمادگی خود را برای پخش و تولید محتوای موثر در سبک زندگی و رشد جمعیت با اولویت فرهنگی اعلام کرد.

افشاری نیا افزود: دستگاه های اجرایی، دانشگاه علوم پزشکی، معاونت اجتماعی استانداری و به ویژه معاونت اجتماعی سپاه به طور جدی وارد این موضوع شده اند و باید کمیته رسانه ای برای پوشش تولیدات رادیویی و تلویزیونی فعال شود.

در این همایش تعدادی از کارشناسان و مسئولان حاضر به بیان دیدگاه های خود در خصوص طرح جوان ماندن در ایران، نحوه زندگی و جمعیت پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید