اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار حاجی آباد/ 28 نفر بازنشسته بهار امسال


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897001

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حاجی آباد اعلام کرد؛

نگهبان با اشاره به اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار در شهرستان حاجی آباد گفت: 28 نفر از این زنان در بهار امسال بازنشسته شدند و 94 نفر در شهریور امسال بیمه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل گردن رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حاجی آباد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار هرمز، طرح بیمه زنان سرپرست خانوار را یکی از موثرترین و مرتبط ترین برنامه ها برای آینده این زنان دانست. تحت پوشش خانواده های محترم کمیته امداد قرار گرفت.
نگهبان با بیان اینکه این طرح ویژه زنان سرپرست خانوار 47 تا 50 ساله بود، گفت: این افراد پس از شناسایی به سازمان تامین اجتماعی معرفی و بیمه آنها توسط کمیته امداد پرداخت می شود. این افراد با توجه به محدوده سنی در سن 55 سالگی مشمول بازنشستگی 5 تا 7 سال آینده می شوند و از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند و از حراست این نهاد خارج می شوند.
وی با اشاره به اینکه افرادی که سابقه بیمه دارند در اولویت هستند، گفت: در سال های اخیر برای 28 زن سرپرست خانوار که در بهار 1401 به سن بازنشستگی رسیده اند بیمه پرداخت شده است و کسری سالانه آنها 7 میلیارد ریال منابع است. مساعدت و مساعدت خیرین صورت گرفته و اکنون بازنشستگان تامین اجتماعی هستند.
رئیس کمیته امداد حاجی آباد با قدردانی از همکاری و تعامل بسیار خوب سازمان تامین اجتماعی شهرستان گفت: در حال حاضر 94 نفر از این قشر در شهریور ماه سال جاری هستند که پس از جذب سهمیه و انجام اقدامات لازم، معارفه آغاز شد. و تامین نزدیکان به تامین اجتماعی است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید