اجرای طرح تقویت نظارت بر خدمات گردشگری در قزوین/ این طرح تا پایان نوروز سال 1401 ادامه دارد.


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811835

نادر محمدی گفت: طرح تقویت نظارت بر فعالیت اماکن و تأسیسات خدمات گردشگری استان قزوین به منظور ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به گردشگران در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نادر محمدی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ وی با اشاره به طرح تقویت نظارت بر خدمات گردشگری در قزوین گفت: این طرح به منظور ارائه خدمات با کیفیت مناسب و مطلوب به گردشگران و مهمانان نوروزی و استفاده کنندگان از خدمات گردشگری اجرا شد.

وی افزود: در این راستا نحوه ارسال اطلاعات گردشگری به سامانه کلی پایش، آمار و اطلاعات اماکن گردشگری، رعایت تشریفات بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کنترل و پیشگیری و رعایت تعرفه ها با دقت انجام خواهد شد. در نظر گرفته شده است.”

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: بازرسان این پروژه از مراکز پذیرایی حاشیه جاده ها، مجتمع های خدمات اجتماعی حاشیه جاده ها، هتل ها، مهمانپذیرها و کلبه های بوم گردی و دفاتر خدمات گردشگری بازدید خواهند کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه گردشگران و دریافت کنندگان خدمات از سایت های گردشگری باید تماس های رسیدگی به شکایات را در محل دریافت خدمات مشاهده کنند، یادآور شد: در این بازدیدها بررسی می شود و در معرض شماره رسیدگی به شکایات قرار می گیرد.

محمدی در پایان گفت: اجرای این طرح تا پایان نوروز 1401 ادامه دارد.

بر اساس آمار ارائه شده، استان قزوین دارای حدود 250 مکان گردشگری شامل بیش از 100 مجتمع خدماتی و پذیرایی و حدود 100 واحد اقامتی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید