اجرای طرح جامع محرومیت زدایی در 10283 روستا/ تسخیر دلها بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی برای بشریت است.


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808686

سردار زهرایی گفت: طرح محرومیت زدایی کامل در 10 هزار و 283 روستا در یک دوره چهار ساله و یک هزار و 87 محله اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار محمد زهرایی امروز در مراسم بسیج آبرسانی کشور به 6 هزار روستای زنجان اظهار داشت: 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عمر زیادی نیست اما در مقایسه با 2500 سال یک نظام ظالمانه در همه ابعاد این قیاس است. متفاوت است و فواصل زیادی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت، آب، برق، گاز و اینترنت را می توانیم از دستاوردهای بسیار خوب انقلاب بدانیم اما دستاورد بزرگ انقلاب اموالی است که به بشریت اهدا شده است.

سردار زهرایی با بیان اینکه اگر این مال را نادیده بگیریم به انقلاب ظلم کرده ایم و در محاسبات اشتباه کرده ایم، افزود: وقتی از علم صحبت می کنیم منظور عقل است و این آب و برق نوعی علم و دانش بشری است. که با نهضت جهادی یا با کار قراردادی موفق می شود، اما وقتی از ثروت صحبت می کنیم، یعنی از دل ها صحبت می کنیم و انقلاب اسلامی به بشریت از نظر ثروت هویت بخشید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به سرمایه های انقلاب اسلامی گفت: در طول تاریخ بشریت به عنوان پاسداشت مقدس انسانهای طبیعی و معنوی و جهادگران، شهدا و ایثارگران خلق شد، اموالی که انقلاب به بشریت داد و انسان هایی با قلب های پر از خدا که توانستند حماسه ها را خلق کنند.

وی افزود: مردمی برای مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم در رأس جبهه مقاومت ایجاد شدند و ظلم سرمایه اهدایی انقلاب است.


27dcb688 82fb 4172 946b e1985987243c خبر خاکستری

سردار زهرایی با اشاره به تفاوت الگوی رفتاری ملت ایران با سایر کشورهای زمان، گفت: و کمپین فشار حداکثری و معیشتی وجود نداشت و همین اموال بود که دلها را به دست آورد و این اموال وقف انقلاب شد.

وی خاطرنشان کرد: باید قدردان نعمت های انقلاب باشیم و باید قدردان نعمت های ولایت و خدایی باشیم که در آن زمان جان ما را رقم زد.

سردار زهرایی با بیان اینکه برنامه امروز بر اساس طرح جامع محرومیت زدایی است، افزود: دموکراسی زدایی و محرومیت زدایی را آغاز کرده است و امیدواریم با آنچه دنبال می کنند عدالت گسترده تر شود که هر دو مورد استقبال شخص رئیس جمهور قرار گرفته است. و حکم معاون اول رئیس جمهور را دریافت کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: طرح کلی محرومیت زدایی در 10 هزار و 283 روستا به مدت 4 سال و در هزار و 87 محله روستایی اجرا می شود.

وی گفت: نوعی مهاجرت معکوس در حاشیه شهرها وجود دارد. خودش را دارد.

سردار زهرایی افزود: بر اساس این طرح با وزیر نیرو و همکاری سایر نهادها برای راه اندازی طرح بسیج تامین آب که امروز با حضور سردار سلیمانی (رئیس بسیج) آغاز می شود، توافق شد. سرکوب شده) در سراسر کشور «موسسات غیرانتفاعی، مردمی و مشاور همه با هم هستند تا مشکل روستا را در مدت زمان کوتاهی حل کنند.

وی گفت: در حوزه مسکن نیز همین توافق صورت گرفته و در حوزه آب های کشاورزی نیز در حال جمع بندی هستیم تا با تفاهم حل شود و به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید