اجرای طرح درور در لرستان/ با متخلفان به شدت برخورد می شود


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893708

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد؛

اسدبیگی با بیان اینکه 605 بازرسی از داروخانه ها در قالب طرح درور انجام شده است، گفت: اجرای این طرح برای خدمات رسانی بیشتر به مردم و جلوگیری از قاچاق دارو در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن اسدبیگی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: طرح درور از تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان لرستان اجرا شده و در این راستا بیش از 605 مورد بازرسی از داروخانه ها برای جلوگیری از آن انجام شده است. تخلفات.”

وی اضافه کرد: در بازرسی های انجام شده دو مورد عدم کمک در اجرای طرح و دو مورد برآورد بیش از حد کشف شد که از این تعداد چهار مورد تخلف منعکس شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: این طرح در استان به خوبی اجرا می شود و با بازرسی مستمر از داروخانه ها با متخلفان به شدت برخورد می شود.

اسدبیگی گفت: اجرای این طرح در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر انجام می شود و با اجرای این طرح بسیاری از داروها تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: 251 داروخانه در استان لرستان ملزم به اجرای این طرح هستند و بازرسی از داروخانه ها نیز به طور مرتب انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید