اجرای طرح زمستانی پلیس از اول آذر + جزئیات

اجرای طرح زمستانی پلیس از اول آذر + جزئیات

روز جدید جانشین پلیس راهور ناجا گفت: طرح زمستانی پلیس با همکاری وزارت راه و ترابری، هلال احمر، اورژانس و سایر سازمان ها و نهادهای حمایتی از اول آذرماه آغاز می شود.

سردار حسینی امروز در کمیسیون بررسی طرح زمستانی که با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادها در شهرستان ازمایس برگزار شد، افزود: امیدوارم اجرای این طرح نتایج و بازخوردهای خوبی برای صلح و آرامش داشته باشد. آسایش و ما می توانیم خدمات زمستانی خوبی را در همه زمینه ها ارائه کنیم.» مردم را معرفی کنید.

وی گفت: به هر حال ما کار سختی داریم و باید آن را به درستی انجام دهیم.

سردار حسینی با بیان اینکه یکی از مشکلات سازمان ها و نهادهای حمایتی بحث وام است، افزود: با مکاتباتی که با وزارت راه و وزارت کشور و همچنین دفتر معاون اول رئیس جمهور خواهیم داشت. برای طرح زمستانی به دنبال اعتبار مستقل خواهیم بود.»

سردار حسینی گفت: در فصل زمستان سازمان ها و نهادها باید از بهترین تجهیزات و نیروهای خود استفاده کنند.

وی افزود: اطلاعات دقیق در جاده ها باید توسط وزارت راه و پلیس راهنمایی و رانندگی به مردم ارائه شود.

سردار حسینی گفت: از اول آذرماه در هر شرایط جوی کلیه خودروهای تردد در جاده ها باید زنجیر چرخ داشته باشند و این مشکل کنترل می شود و رانندگان نیز ملزم به همراه داشتن زنجیر چرخ در خودروهای خود هستند در غیر این صورت از انجام مسیر جلوگیری می شود. از ادامه دادن.”

وی گفت: آمادگی سازمان ها و نهادها و پلیس باید به گونه ای باشد که در هر شرایط آب و هوایی در صورت بروز مشکل خانواده ها را بپذیرند و حتی از پلیس بخواهند که مواد غذایی در خودروی خود داشته باشند تا در صورت نیاز مردم این امر را تامین کنند. آنها را با غذا

جانشین پلیس راهور ناجا همچنین با تشکر از صدا و سیما برای پوشش خوب همه فعالیت های پلیس و سایر سازمان ها و نهادها در تمامی موضوعات گفت: نقش ضروری صدا و سیما در اطلاع رسانی مردم روشن است و باعث می شود از بروز حوادث جلوگیری شود. .

دیدگاهتان را بنویسید