اجرای طرح های اشتغال بنیاد برکت در 79 روستای بروجرد


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840504

گیووکی گفت: طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در 79 روستای بروجرد در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالعلی گویکی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: امسال با همکاری بنیاد برکت مقرر شد با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در روستاهای شهرستان نسبت به اجرای طرح های اشتغال زایی در روستاهای شهرستان اقدام شود. روستا. “

وی افزود: این طرح ها در روستاهای بالای 200 خانوار و زیر 200 خانوار در حال اجراست. طرح آفتاب با هدف تقویت پتانسیل روستاها در روستاهای پرجمعیت اجرا می شود. این طرح در 12 روستا با 500 میلیون تن تسهیلات در حال اجراست.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: در روستاهای 30 تا 200 خانواری، در حوزه لایروبی 27 روستا، آبیاری قطره ای در هفت روستا، فرآوری سیب در سه روستا، تولید گیلاس و زردآلو در چهار روستا گیاهان دارویی دو روستا، تولید قارچ یک روستا، میراث فرهنگی یک روستا، حصیربافی پنج روستا و گردشگری 17 روستا انتخاب شدند.

گیوکی بیان کرد: در مجموع طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در 79 روستای شهرستان بروجرارد نیاز به اجرا دارد که می تواند نقش مهمی در اشتغال زایی در روستاها داشته باشد.

وی با اشاره به تسهیلات اشتغال پایدار در روستاها گفت: این طرح همچنان ادامه دارد و برای سال گذشته 40 میلیارد تن تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید