اجرای طرح هوشمند محدودیت های تاج از ابتدای آذرماه کدگذاری می شود/ اصناف قزوین

وی با اشاره به دستاوردهای طرح کلی حکمرانی هوشمند کرونا افزود: در این طرح اجرای محدودیت ها فیزیکی نخواهد بود و این محدودیت ها به صورت هوشمند در شهرها کنترل می شود.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه استان قزوین گفت: با توجه به پیشرفت کشور در زمینه واکسیناسیون، معرفی سامانه هوشمند مدیریت تاج از یک ماه پیش مطرح شد و در این بین قزوین استان پایلوت محسوب می شود.

اجرای طرح کلی مدیریت هوشمند تاج زیر ذره بین دستگاه های مسئول

فتوحی یادآور شد: سیستم مدیریت هوشمند کرونا با بخش های مختلفی از جمله حمل و نقل تاکسی های شهری، تاکسی های تلفنی و اینترنتی و اتحادیه های صنفی مرتبط است. این واحدها اطلاعات اولیه را در سیستم مربوطه و QR ثبت می کنند. آنها برای حل مشکلات خود کد دریافت می کنند.

وی اذعان داشت: در بخش حمل و نقل با مثبت شدن تست راننده تاکسی اینترنتی ظرف دو هفته به راننده مورد نظر خدماتی ارائه نمی شود و فرد نمی تواند مسافر را جابجا کند. اگر راننده تست تاج منفی را در سیستم ثبت کند، می تواند به کار خود ادامه دهد.

این مسئول گفت: مدیریت هوشمند کرونا علاوه بر تعیین وضعیت سلامت، واکسیناسیون و آزمایش PCR فعالان واحد حمل و نقل، با ثبت کد ملی در سامانه، وضعیت سلامت سایر افراد را نیز تشخیص می‌دهد.

فتوحی ادامه داد: سامانه مدیریت هوشمند کرونا به طور مستمر توسط دانشگاه علوم پزشکی، راهور، اتاق اصناف و صمت در حال بررسی است و توسط یک پیمانکار فعال در تهران زیر نظر علم و فناوری رئیس جمهور حذف خواهد شد.

طرح کلی حکمرانی هوشمند کرونا را از اوایل دسامبر در سراسر کشور اجرا کنید

وی گفت: باید در آینده نزدیک بخش های دیگری نیز به مدیریت تاج هوشمند کشور اضافه شود و وضعیت واکسیناسیون و سلامت افرادی که قصد سفر از نقطه ای به نقطه دیگر را با قطار، هواپیما و اتوبوس دارند در صورت انجام آزمایش تاج مشخص می شود. مثبت است. “به صورت فردی، بلیط برای فرد صادر نخواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه قزوین گفت: اجرای طرح حکمرانی هوشمند فراگیر کرونا از تماس مردم با استان ها برای دریافت برگه تردد جلوگیری می کند و این بلیت به صورت الکترونیکی صادر می شود.

فتوحی با اشاره به اینکه طرح کنترل حکمرانی هوشمند کرونا توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز و به تصویب ستاد ملی کرونا رسیده است، گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور پیش بینی می شود این طرح در آذرماه در سراسر کشور اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک ماه است که طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان قزوین راه اندازی شده است، تصریح کرد: با توجه به عملکرد مناسب این استان در مدیریت هوشمند در حوزه کرونا و واکسیناسیون، پایلوت این طرح محسوب می شود.

این کارمند در توضیح اهداف طرح ملی اطلاعات کرونا در پایان گفت: اجرای طرح کنترل هوشمند کرونا باعث می شود بسیاری از محدودیت ها به صورت هوشمند کنترل شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید