اجرای عدالت در ایران نقض حقوق بشر است اما در غرب قانون است


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916580

سید محمد حسن موسویان گفت: در رفتار رسانه های مخالف عدالت و وجدان وجود ندارد و نحوه برخورد آنها با اغتشاش بستگی به منافع خودشان دارد، اما قوه قضائیه باید با قاطعیت عدالت را رعایت کند و انتقام خون بیگناهی که از عاملان ریخته شده است را بگیرد. از این .جرایم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسن موسویان کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرات؛ محسن شکاری با اشاره به اقدامات تحسین برانگیز قوه قضائیه در مجازات عاملان اغتشاشات و اغتشاشات کشور و اعدام آنها در صبح امروز گفت: با نگاهی به اتفاقات اخیر کشور، درگیری و دوگانگی رسانه های مخالف در برخورد با اغتشاشات و شورش در نقاط مختلف جهان به وضوح نشان داده شده است. می دهد.

این کارشناس سیاسی همچنین اذعان داشت: این سوال پیش می آید که چرا در اروپا و آمریکا اقدام قاطع پلیس با شورشیان نه تنها مورد انتقاد نیست بلکه مورد حمایت قرار نمی گیرد، بلکه در ایران هرگونه اقدام علیه شورشیان تخلف محسوب می شود. حقوق مطرح شده و به دنبال جریان رسانه ای علیه دولت هستند؟

موسیان توضیح داد: از برخورد خشونت آمیز پلیس با معترضان در کشورهای مدعی حقوق بشر، مثال های زیادی می توان ذکر کرد، مانند زمانی که کلت کلر، قهرمان شنای المپیک و برنده چندین مدال المپیک به دستور ترامپ در میان جمعیت کنگره حاضر شد. به 40 سال زندان محکوم شد و تمام مدال هایش مصادره شد.

وی به نمونه دیگری از ادعاهای کذب غربی ها درباره حقوق بشر اشاره کرد و افزود: جینا کارانو بازیگر فیلم جنگ ستارگان و سومین بوکسور زن جهان از حضور در رسانه های آمریکایی و به طور کلی از حضور در فیلم ها منع شد. زمانی که او توییتی در انتقاد از هولوکاست منتشر کرد.

موسویان خاطرنشان کرد: مصادیق فوق نشان می دهد که در رفتار آنها عدالت و وجدان وجود ندارد و نحوه برخورد با اغتشاشات به منافع خود بستگی دارد و قوه قضاییه باید قاطعانه عدالت را اجرا کند و انتقام خون بیگناهان ریخته شده را بگیرد. از این جنایات

به گفته موسویان، در حوادث اخیر کشور متاسفانه حدود 200 نفر از مردم بی گناه و نیروی امنیتی در کشور جان خود را از دست داده اند و قوه قضاییه باید با قاطعیت و قاطعیت در مقابل این اراذل و اوباش و قاتلان چاقو ایستاد.

وی در پایان ابراز داشت: راه اندازی و انحراف رسانه ها علیه اجرای عدالت در کشور باید با هوشمندی و بصیرت رسانه های انقلابی پاسخ داده شود تا موجب تشویش افکار عمومی نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید