اجرای قانون ارزشیابی معلمان به نفع نظام است

اجرای قانون ارزشیابی معلمان به نفع نظام است

علیرضا منادی سفیدان با اشاره به ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون ارزشیابی معلمان گفت: زمانی که در تاریخ 4 اسفند 1397 با تلاش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی و وزیر وقت آموزش و پرورش، ما در سال 1397 به تصویب رسیدیم. توانستند لایحه رتبه بندی را از دولت یازدهم بگیرند و دولت این لایحه را به مجلس تقدیم کند، هیچکس باور نمی کرد این اتفاق فرخنده چگونه رخ دهد و هیچکس نمی دانست که این رتبه بندی این همه فراز و نشیب خواهد داشت و همه از آن می ترسیدند. به خاطر تعداد معلمان که نزدیک به یک میلیون نفر است و بار مالی قانون هم دولت آقای روحانی و هم دولت آقای رئیسی.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در شورای اسلامی افزود: در این راستا مخالفت های زیادی چه در مجلس و چه در دولت داشتیم، اما خدا را شاکریم که توانستیم با همه مخالفت ها فائق آییم. روش صحیح و مشاوره موثر تبدیل به توافق .

وی با بیان اینکه اجرای قانون ارزشیابی معلمان قطعاً به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: اجرای صحیح این قانون به تحقق اجرای صحیح سند تحول بنیادین نیز کمک می کند. تحصیلات.

منادی یادآور شد: پس از تشدیدات فراوان که مصوبه کمیسیون آموزش در سطوح مختلف مجلس با سطوح مختلف بی تفاوتی مواجه شد، سرانجام این مصوبه در 24 اسفند 1400 به تصویب مجلس رسید و به شورای نگهبان رفت. ما توانستیم نظر شورای محترم نگهبان را جلب کنیم و شورای نگهبان تصمیم گرفت که نظرات مجلس بر نظرات کارشناسان دولتی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی و نگهبان سعی در رد این قانون داشتند ارجحیت داشته باشد. شورا.

منادی سفیدان افزود: انصافاً یکی از ارکان مهمی که در تصویب لایحه ارزشیابی معلمان بسیار تأثیرگذار بود، لطف و رحمت فقها و حقوقدانان شورای نگهبان قانون اساسی بود که قاطعانه و قاطعانه این قانون را تأیید کردند. مرحله نهایی را گذراندند. این توفیق بزرگ باعث خیر و برکت معلمان عزیز کشورمان باد

دیدگاهتان را بنویسید