اجرای منویات رهبری در گرو وحدت و استفاده از همه فرصت هاست


ساعت: 20:26
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817332

کاسم عزیززاده گرجی گفت: اصلی ترین راه اعتلای کشور و تامین رضایت مردم این است که تمام تلاش خود را برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای تحقق اهداف نامگذاری سال جاری که در گرو وحدت نیز هست انجام دهیم. و همدلی و استفاده از همه توانایی ها.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاسم عزیززاده گرجی در گفتگو با خبرنگار بالا، رسالت مدیران برای دستیابی به اقتصاد دانش بنیان که اشتغال گسترده در فرآیند اجرا را شامل می شود، استفاده از همه فرصت ها به ویژه نخبگان دانست و گفت: رئیس جمهور محترم همچنین با تدابیر استاندار مازندران، اولین گام در نقد فرصت های توسعه ای شهرستان بابل، بهره گیری از نظرات و تجربیات ارزنده کلیه مدیران و نخبگان بابلی سراسر کشور، نمایندگان مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد مازندران در پنجم فروردین ماه شته می شوند.

وی افزود: نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان بابلی در سراسر کشور با مدیران استانی فرصتی را برای به ارمغان آوردن اتحاد و همدلی، کوتاه ترین مسیر رشد و تعالی شهر پرظرفیت بابل و تعامل جمعی این نخبگان و مشارکت مسئولانه فراهم می کند. مردم همیشه از اتحاد و انسجام مسئولان در اعتلای کشور حمایت کرده اند، بگذارید این راه پیش برود.

فرماندار ویژه بابل این شهرستان را حاصلخیز برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: بی شک در آغاز قرن جدید، حرکت های وحدت محور و همدلانه نوید تمدن نوین ایران و ایران را می دهد که به یاری و برکت خداوند منان خانم ها و آقایان، با همت و تلاش تمامی ادارات این شهرستان و با دلسوزی و همکاری مردم عزیز، دستورالعمل تولید دانش بنیان، اشتغال زا در سال 1401 اجرایی خواهد شد.

وی در پایان به محل تجمع نخبگان بابلی سراسر کشور با استانداران استان در اتاق جلسات استان بابل اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید