اجرای پرونده های عمرانی در انتظار ابلاغ طرح ویژه است!/ جمع آوری و پرورش سگ های ولگرد برای اسدآباد امکان پذیر نیست.


ساعت: 12:54
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887863

بهرنگ دالوند با اشاره به مشکلات شهر و شهرداری و تقدیم دو ماهه خود گفت: خبرنگاران شهرداری را تنها نگذارند و نقاط ضعف و مشکلات را با ما در میان بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; اولین نشست خبری بهرنگ دالوند پس از دو ماه خدمت در شهرداری شهر اسدآباد با حضور اصحاب رسانه و فعالان مجازی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران واحدهای عمرانی، خدماتی، فضای سبز و روابط عمومی واحدها برگزار شد. شهرداری این شهر در سالن اجتماعات.


بهرنگ دالوند شهردار شهر اسدآباد ابتدا پای سوالات خبرنگاران و فعالان مجازی نشست و سپس به مشکلات شهر و شهرداری اشاره کرد و عملکرد دو ماهه خود را مورد بررسی قرار داد..


مشکلات شهرستان اسدآباد از زبان خبرنگاران


خبرنگاران و فعالان مجازی سوالات خود را در خصوص عدم برگزاری یادواره شهدا، بی توجهی به سنگ مزار شهدای گلزار شهدا، تعطیلی سرویس بهداشتی پارک رجایی، ناپایداری پارک بانوان، حضور ولگردها مطرح کردند. سگ ها در شهر و مزاحمت آنها برای مردم، راه اندازی طرح تفضلی. ، اخذ بلیت اضافی تاکسی از مسافران، عدم رعایت دستور تخریب سازه غیرمجاز، وظیفه دوربین مدار بسته امنیتی، ناامنی کلبه بهه زاخرا، بوی تعفن سطل های زباله، آیا شهرداری به پیمانکار بدهکار است؟ یا محلی با ورود او؟ شروع نکردن ساخت و ساز پردیس آنها فیلمی را پیشنهاد کردند.


17 اسدآباد یک سال است که منتظر طرح ویژه است


بهرنگ دالوند شهردار شهر اسدآباد با اشاره به وجود مشکلات در شهر و شهرداری از خبرنگاران خواست شهرداری را تنها نگذارند و نقاط ضعف و مشکلات را با آنها در میان بگذارند..


او ادامه داد: 30 طرح هادی شهر اسدآباد سال گذشته و بعداً ابلاغ شد 17 سالی که باید در سال مورد بررسی و تفصیل قرار گیرد 84 اعلام شد اما اعلام نشد 30 سال گذشته مجموعه شهرستان 920 هکتار و امروز تا 912 هکتار کاهش یافته است.


تنها 10 مورد تغییر هدف از عمومی به مسکونی!


شهردار اسدآباد با بیان اینکه در دیداری که با مسئولان راه و شهرسازی داشتیم، گفت: 118 پیشنهاد شهرداری و شورا تغییر هدف از این مبلغ بود 109 تغییر کاربری عمومی و فقط 10 مورد تغییر هدف از عمومی به مسکونی متاسفانه اتفاق افتاده است 7 پرونده او به دلیل مشکلات مشاور تکمیل نشد و در حق اسدآباد بی انصافی شد.


تنها40 یک هکتار فضای سبز در اسدآباد!


وی گفت: سرانه فضای سبز در شهرستان اسدآباد به همین میزان است 40 وی گفت: متاسفانه به دلیل کمبود نیروی انسانی در این زمینه کمتر به این فضاها توجه می شود..


دالوند کمبود نیروی انسانی در شهرداری را یکی از مشکلات اساسی عنوان کرد و گفت: البته با کمتر شدن نیروی انسانی، خدمات رسانی کمتر می شود..


مشکل اصلی کمبود نیروی کار در شهرداری است


وی یادآور شد: اسدآباد تنها یک چاه عمیق و استخر ماهی برای پرکردن آبپاش و تانکر دارد..


اگر ایستگاه دوم آتش نشانی باز شود، آدرس سازمانی می شود

شهردار شهر اسدآباد با اشاره به مشکلات عدیده شهر خزایی گفت: یکی از مشکلات این شهر وجود جاده خاکی است که با وضعیت نقشه فعلی همخوانی ندارد و برای رفع این مشکلات باید یا منتظر ماند. ابلاغ طرح تفصیلی یا رفع مشکلات که در این صورت با ورود طرح تفصیلی تجدید نظر می شود..


وی گزارش اجرایی ارائه کرد 2 ماهه گفت: ساختمان دوم آتش نشانی در هفته دولت افتتاح می شود و با افتتاح این ساختمان ایستگاه آتش نشانی سازمانی می شود و در این صورت نیرو و ماشین آلات اضافه می شود..


اخذ مجوز 18 اختیار در شهرداری در زمینه خدمات شهری


بهسازی میدان آزادگان و مطهری، تکمیل المان شهدای خلبان و فرش هوانوردی برای نصب، موزاییک فرش آزادگان از دیگر اقدامات شهرداری در این دو ماه است. 7 این باید مدرک باشد 8 بودن.


او باید اجازه بگیرد 18 نرو در شهرداری در حوزه خدمات شهری خبر داد و گفت: از سال آینده آبیاری مناطق سبز به صورت قطره ای می شود البته درختان با آب غیر شرب آبیاری می شوند..


قبل از شروع فصل سرد 10 هزار تن آسفالت خواهیم داشت


شهردار شهر اسدآباد با اشاره به آسفالت 3 هزار تنی از خیابان ها و کوچه های شهر اسدآباد در این مدت دو ماهه گفت: قل 10 هزار تن آسفالت در شهر ارائه می کنیم

وی از عدم همکاری ادارات برای پرداخت مطالبات شهرداری خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 10 میلیاردها تومان بدهی داریم که البته با همکاری و کمک خوب مردم شهرداری مدیریت می کنیم..


تخفیف 30 درصد عوارض شهرداری


دالوند ساختن 30 وی درصدی از امتیازات شهریه را تا پایان مرداد ماه اعلام کرد و گفت: در صورت همکاری جهاد کشاورزی و دانشگاه در محل میوه فروشان پارکینگ می کنیم..


وی با بیان اینکه شهرداری اسدآباد درآمد ثابتی ندارد، گفت: از هرکسی که بخواهد تلویزیون شهری تاسیس کند استقبال می کنیم، ساخت و ساز باید توسط سرمایه گذار انجام شود و تا جایی که هزینه برگردانده شود در اختیار وی قرار می گیرد. رایگان.


اسدآباد هتل و درآمد ثابتی ندارد!


وی نبود هتل را از دیگر مشکلات اسدآباد دانست و گفت: با حضور سرمایه گذاران می توان در ورودی شهر رستوران و هتل ایجاد کرد..


شهردار شهر اسدآباد با اشاره به علاقه و علاقه خود به ورزش گفت: در هر رشته ای به ورزشکاران کمک خواهم کرد، هرچند در شهرداری دورود از لیگ فوتبال حمایت می کردم..


موقعیت پردیس سینمایی خوب نیست!


وی مکان پردیس سینمایی را جالب ندانست و گفت: باید در این زمینه تحقیقات بیشتری انجام شود و البته با یک میلیارد اعتبار نمی توان پردیس سینمایی ایجاد کرد و در سفر رئیس جمهور پرسید. 30 یک میلیون اعتبار دیگر از سوی ارشاد برای این کار مطالبه شد.


وی در خصوص پارک بانوان نیز گفت: مکانی برای آن در نظر گرفته شده اما بودجه و برنامه خوانده و انجام نشده است که به دنبال انجام آن هستیم..


همدان برای پذیرش سگ های ولگرد اعلام آمادگی نکرده است!


دالوند تلف شدن سگ های ولگرد را ممنوع خواند و گفت: ایجاد مکانی برای جمع آوری سگ ها مشکل است و نیاز به حصار و زمین طولانی و البته نیروی انسانی دارد که این امر برای شهرستان اسدآباد امکان پذیر نیست اما بر اساس مصوبه ای در استانداری، این سگ ها باید در همدان باشند باید تحویل داده شوند چرا که تاکنون هیچ سازمانی در این زمینه اعلام آمادگی نکرده است..


وی خشک شدن درختان را مربوط به دوران قبل از تصدی خود در شهرداری دانست و گفت: از زمان من آبیاری به صورت مستمر با آب انبار و با آب غیر شرب انجام می شد..


اگرچه تعمیر سد بر عهده شهرداری است اما سازمان های دیگر باید برای تعمیر آن کمک کنند


شهردار شهر اسدآباد درباره رفع انسداد معابر گفت: رفع سد معبر بر عهده شهرداری است اما از اختیارات ما خارج است و نیروی انتظامی باید کمک کند..


در ادامه فردین جمور و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر با تبریک روز خبرنگار به انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر در سال دوم دوره ششم اشاره کردند..


در پایان به خبرنگاران و فعالان مجازی و روابط عمومی شهرداری اسدآباد لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید