اجرای پروژه های عمرانی و توسعه تفرجگاه ها از اولویت های اصلی شهرداری است.


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878665

احدی گفت: اجرای پروژه های مربوط به سیما و منظر شهری و تمرکز بر پروژه های زیباسازی و عمران شهرها و توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی از اولویت های اصلی شهرداری هنداب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احدی شهردار خنداب در گفت و گو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: اجرای پروژه های مرتبط با سیما و منظر شهری و تمرکز بر پروژه های زیباسازی و توسعه شهرها و توسعه فضاهای تفریحی و فرهنگی از جمله مواردی است که اولویت های اصلی شهرداری خنداب . “

وی گفت: در راستای توسعه و تجهیز پارک های شهر به امکانات و امکانات رفاهی و تفریحی استاندارد برای کودکان، این امکانات و امکانات مانند میز فوتبال دستی و پینگ پنگ خریداری و در پارک ها و میادین شهر نصب شد و در آینده خریداری خواهد شد. و ترامپولین های سوار شده برای نوجوانان و استخر با توپ برای کودکان.

شهردار هونداب افزود: در حال حاضر کار اجرایی زمین والیبال پارک فرهنگ به پایان رسیده و برای استفاده در اختیار عموم قرار گرفته است.

او گفت که زیرساخت ها و حصار زمین مصنوعی مینی فوتبال در ولسوالی کالا ساخته شده است و در نهایت در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

احدی به پروژه نیمه تمام بوستان شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: طی بیست روز آینده فاز دوم بوستان شهدای گمنام شامل سنگ تراشی، سنگفرش، فضای سبز، پله، آبشارها و فواره ها آغاز خواهد شد.منطقه ای سرسبز ایجاد کنید.

شهردار هنداب گفت: عملیات تکمیل پروژه مسیر نیمه تمام دوچرخه سواری واقع در بلوار شهید سلیمانی در دستور کار شهرداری هنداب قرار دارد.

وی گفت: احداث سالن ورزشی بانوان و احداث 8 مغازه در خیابان آیت الله غفاری نیز از جمله اقدامات شهرداری خنداب است که طی روزهای آینده آغاز می شود.

شهردار هونداب گفت: به لطف خدا و با کمک اهالی شهر خیابانی از میدان حر تا بلوار شهید سلیمانی برای سهولت در تردد احداث می شود.

احدی افزود: شهرداری خنداب در نظر دارد پارکی در محدوده بیمارستان مهر احداث کند. اگر مردم و برخی ادارات که در این منطقه زمین دارند همکاری کنند، عملیات راه اندازی پارک جدید آغاز می شود.

وی تصریح کرد: تسطیح کوچه ها و معابر جمع آوری آب های سطحی، آسفالت کوچه ها، خرید چراغ های تزئینی جهت نصب در بلوار آیت الله غفاری، دیوار نویسی و نصب نورپردازی در بلوار شهید سلیمانی از جمله اقدامات انجام شده برای زیباسازی شهر هنداب است.

شهردار هونداب در پایان از مشارکت شهروندان در عقب نشینی املاک خصوصی و تعریض معابر عمومی تقدیر کرد و خواست: علاقه مندان به فضای سبز و زیباسازی شهری می توانند با ارسال نظرات، پیشنهادات خود مسئولین امر را در رسیدن به شهری سرسبز و زیبا یاری نمایند. و انتقادات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید