اجرای 20 برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی


ساعت: 20:58
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821040

این را رئیس سازمان هنرمندان بسیج استان مرکزی اعلام کرد

اسکندری گفت: بسیج هنرمندان به مناسبت هفته هنر بیش از 20 برنامه در نظر گرفته است که در راستای ماموریت ها و اجرای برنامه ها با 12 مرکز استان و سازماندهی بیش از 12 گروه جهادی گام بر می دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ ابوالقاسم اسکندری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی در سالروز شهادت سید مرتضی آوینی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: ایشان اهداف اسلام و انقلاب را در قالب هنر سپری کردند. خدمات ارزشمندی در این زمینه ها به جا گذاشت.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های بسیج هنرمندان در سال جاری تحقق جهاد تبیین از زبان هنر است و رویکرد بسیج هنرمندان در جهاد تبیین امید آفرینی در بین جوانان است.

اسکندری بیان کرد: بسیج هنرمندان برای ترویج گفتمان هنری انقلاب اسلامی برنامه جدی دارد که در این راستا تربیت هنرمندان انقلابی در دستور کار است و رویکرد بسیج هنرمندان در سال جاری حمایت از توانمندی های هنری استان است.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: بسیج هنرمندان به مناسبت هفته هنر بیش از 20 برنامه را با 12 مرکز استان و سازماندهی بیش از 12 گروه جهادی متناسب با ماموریت ها و اجرای گام به گام انجام داده است. برنامه های مرحله ای

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی در تشریح این برنامه ها ادامه داد: افتتاح سامانه ویژه بسیج هنرمندان در اراک برای معرفی هنرمندان و ارائه محصولات هنری آنها، افتتاح کتاب، برگزاری دوره های آموزشی تولید محتوای تلفن همراه، برگزاری انقلاب. مسابقه هنری به درخواست رهبر معظم هنر، مسابقه داستان نویسی و خوشنویسی و مسابقه عکاسی موبایلی با موضوع ماه مبارک رمضان از مهمترین برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همایش انقلاب اسلامی هنر با سخنرانی دکتر صفر هرندی عضو شورای تشخیص نظام، تجلیل و دیدار با هنرمندان برجسته و پیشکسوت استان، گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در مرکز توانبخشی بهزیستی خمین، نمایشگاه نقاشی تجسمی و خوشنویسی، محفل انس با قرآن کریم در خانه شهدای هنرمند، تولید محتوا و گرافیک هفته هنر انقلاب اسلامی و چند برنامه محتوایی از جمله در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی.

دیدگاهتان را بنویسید