اجرای 40 برنامه شاخص بسیج ویژه بانوان یزدی در هفته / بانوان توانمند بسیجی از گمنامی خارج شوند

ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801309

مسئول انجمن خواهران الغدیر استان یزد با اشاره به ماموریت بسیج پرستاران برای توانمندسازی بانوان در عرصه های مختلف گفت: بانوان توانمند بسیجی باید از گمنامی خارج شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سپیده رضایی صبح دوشنبه در نشست خبری با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: در هفته زن در یزد 40 برنامه از جمله دیدار با بانوان برگزار می شود. مادران فعال و مبتکر، جشن ازدواج آسان و دادن جهیزیه و ..

وی یادآور شد: از زمان شیوع تاج، 1100 دسته جهیزیه ایرانی بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده و بیش از 2000 جشن آسان با همکاری دستگاه های مختلف برگزار شده است.

رضایی همچنین از راه اندازی کارگاه های کرامت در یزد خبر داد و گفت: کارآفرینی بانوان در این کارگاه ها انجام شده و تعداد زیادی از بانوان در این کارگاه ها به کار گرفته شده اند.

مسئول بسیج خواهران الغدیر استان یزد از دیدار با خانواده های معظم 40 شهید استان در سالروز وفات ام الابنین والده حضرت ابوالفضل العباس (ع) خبر داد. و گفت:

رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه زنان در هر جایی که ماموریتی بر عهده آنها گذاشته شده است، نقش خوبی را ایفا کرده اند، گفت: زنان نیز در بیان گام دوم انقلاب ماموریت هایی دارند که تلاش می کنیم این رسالت ها را به انجام برسانیم و دنبال کنیم.40 برنامه ها در هفته برگزار می شود.

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی، تربیت زنان در تراز انقلاب اسلامی، توانمندسازی زنان در اقتصاد مقاومتی، احیای زنان مسلمان با تقویت هویت انسانی، دینی و ملی از جمله رسالت های استان است. بسیج زنان

رضایی با بیان اینکه 500 هزار نفر در جامعه بانوان استان داریم، ابراز امیدواری کرد: در بین این قشر موفق به انجام رسالت بسیج جامعه خواهران شده ایم.

وی با بیان اینکه گستره فعالیت ما از مهدکودک تا سالمندان در 370 پایگاه مقاومت بسیج و 31 پایگاه ویژه پرستاران است، افزود: آنها نقش اساسی در حراست از استان داشتند، نقش مهمی در حمایت از استان داشتند.

رضایی با گرامیداشت هفته زن تاکید کرد: با توجه به نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی تلاش ما بر این است که بانوان توانمند بسیجی را از گمنامی خارج کرده و از رسانه ها دعوت به همکاری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید