اجرای 5782 برنامه در قالب 174 عنوان در دهه فجر امسال

ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804823

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اعلام کرد:

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: در دهه فجر امسال 5 هزار و 782 برنامه در قالب 174 عنوان از 2 هزار پایگاه و 200 حوزه مقاومت استان تهران اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار احمد ذوالقدر صبح امروز در نشست خبری دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ایام دهه فجر برنامه های مختلف فرهنگی، مدنی، رسمی، آموزشی، مذهبی و… در تهران برگزار می شود. برنامه ها.

وی گفت: از جمله این برنامه ها می توان به فضاسازی در خیابان ها، برگزاری جشن انقلاب در مساجد، ایستگاه های فرهنگی سیار از جمله اجرا در تئاتر خیابانی، سرود، ایستگاه های صوتی و صوت و کاروان های شادی اشاره کرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: برگزاری یادواره خانواده های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری جلسات آموزشی و مقایسه دوران قبل، حین و بعد از آن. پیروزی انقلاب در علم، فناوری و اقتصاد. این یک برنامه دیگر است.

توزیع 100000 بسته معیشتی در بهمن ماه

سردار ذوالقدر با اشاره به توزیع نزدیک به 107 هزار بسته معیشتی در دی ماه امسال، گفت: در بهمن ماه 100 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش یاری مومنانه بین نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: بازدید از آسایشگاه جانبازان، تجلیل از برترین های فضای مجازی، ادامه طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون نوبت سوم در درمانگاه ها، ویزیت رایگان به مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز درمانی، اهدای جهیزیه به جوانان نیازمند، شورش مدعیان سلامت خانواده و برنامه های کارآفرینی این یک برنامه دیگر است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تاکید کرد: تجلیل از مادران دارای چهار فرزند و بیشتر، برگزاری سمینارهای مشاوره با هدف پیشگیری از طلاق، بازدید از باغ موزه های حراست، هوا و فضا و موزه عبرت و رژه موتورسواران از فرودگاه تا حرم حضرت امام خمینی (ره) در یوم الله دوازدهم بخمن از دیگر برنامه های این برنامه است.

ذوالقدر گفت: علاوه بر کاشت ایران و کاشت نهال، کاشت و کاشت گیاهان در شهرستان های استان تهران، مسابقات فرهنگی، هنرمندانی که در اماکن عمومی اجرا می کنند، دفاتر خدماتی و خدمات بهداشتی و جهادی ارائه می کنند.

وی از خانواده های حرم، مدافع حرم و سلامت، اکران فیلم های ارزشمند در شهرستان های استان تهران، برگزاری نشست های دانش آموزی در فضای مجازی و واقعی و پاسخگویی به سوالات، نواختن زنگ مدارس و راه اندازی طرح های عمرانی و عمرانی جهادی تقدیر کرد. (ع) دهه فجر را در ایام الله برشمرد.

افتتاح و تعمیرات اساسی پروژه های روستایی

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های آبرسانی در دهه گذشته گفت: بسیج در حال اجرای طرح های آبرسانی از جمله آب شرب و کشاورزی در 32 روستا از جمله ملارد، ری و روستا است. شهرستان های پیشوا

ذوالقدر ادامه داد: تکریم چوپانان تهرانی به عنوان تولیدکنندگان پروتئین و لبنیات، برگزاری پویش رهایی زندانیان از جرائم غیرعمد، تخریب منازل محرومان و 30 پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ایجاد نمایشگاه اقتصاد مقاومت و اعزام گروه های جهادی داروسازی و سازندگی در مناطق فقیرنشین از دیگر برنامه های دهه فجر است.

وی افزود: همچنین گرامیداشت هزار و چهارصدمین عید ملی با پیاده روی خانوادگی در برخی شهرستان های استان تهران، اسکن نذر برای زایمان و جبران کمبود خون در مراکز درمانی و ده ها برنامه فرهنگی، مذهبی، محرومیت زدایی، هنری، ورزشی و… . “.. در حال اجراست.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید